Vandaag voor een vriendelijk prijsje de 1320 opgehaald (uitvoering 1954-1956). Heeft een beetje liefde nodig maar de basis is goed, en de collectie pre-70 weer een beetje meer compleet.
Nieuwe aanwinst:Drie DEV B9c9 couchetterijtuigen van de SNCF (REE VB-170) ten behoeve van de ‘Zonexpres’ to-be. Ik begin nu aardig op sterkte te komen wat de samenstelling van deze trein betreft…. Juweeltjes zijn het, in al hun eenvoud.
De ICE1 Landshut basisset van een formulier over kunnen nemen.
Dankzij Ted Polet en de zoon van vorig jaar overleden Don Sibley ben ik de trotse eigenaar geworden van Rotbach Stadt, een trambaan in H0m. De trams worden via de bovenleiding gevoed. Als groot bewonderaar van het werk van Don, ben ik erg blij iets van zijn werk te hebben en van nabij kan onderzoeken, hoe hij dingen deed. Het valt me nu pas op dat hij nauwelijks aan verweren deed, maar dat geeft de baan ook nog meer extra dat gevoel van een klassieke Duitse modelbaan.
Dankzij Ted Polet en de zoon van vorig jaar overleden Don Sibley ben ik de trotse eigenaar geworden van Rotbach Stadt, een trambaan in H0m.