Geduld is een schone zaak maar geduld hebben is vaak wel moeilijk Maar ik heb daar geen last van hoor
Misschien niet helemaal de goede rubriek, maar heb een vitrine als nieuwe (zelfgebouwde) aanwinst. Kan eindelijk de overige aanwinsten ook echt zien .
hoi,als je het zoekt vind je het niet, en als je het niet zoekt vind je het deze stond al een tijdje op het lijstje. 6 verschillende nummers.mvgr Dave
Zo dat zijn mooi kleine boortjes! Heb je daar misschien een adres van?
Die zoek ik ook nog voor ombouw naar de Nederlandse kalkwagens.Maar Trix komt er dit jaar mee uit.Jos.
Ik zie het inderdaad, maar die zijn bruin en deze zijn rood. Zoek er nog wel een paar bij, Want 6 is net te weinig.Gr Dave
Kleur boeit mij niet daar ze toch omgebouwd gaan worden.Probleem is dat ze in een display van 12 stuks geleverd gaan worden, terwijl ik er maar 6 nodig heb.Is namelijk om de 3-productentrein samen te stellen.
Ik zie het inderdaad, maar die zijn bruin en deze zijn rood. Zoek er nog wel een paar bij, Want 6 is net te weinig.
Als je vanuit NL bij het Britse eBay koopt, is de BTW al geregeld en heb je dus geen verborgen importkosten.