Alle hoofdstukken zijn gebaseerd op mijn eigen herinneringen en die van de geintervieuwde personen. Ik besef terdege dat mijn beeld subjectief is en dat andere betrokkenen een andere visie kunnen hebben. Hoewel ik zeker niet de hoofdpersoon ben in dit verhaal, ontkwam ik er soms niet aan de ik-vorm te hanteren. Gemakshalve spreek ik in de tekst over NS Design, hoewel wij onder verschillende namen onderdeel zijn geweest van verschillende afdelingen.
Welke journalistieke onafhankelijkheid is hier nodig dan? Je zegt tenminste dat 'als je zoiets doet er sprake moet zijn van hoor en wederhoor'. Dat lijkt me vrij zwaar voor zoiets, het is geen documentaire of anderzins.
Prima toch? Moet de rest nog lezen, maar word al blij van alle mooie schetsen, tekeningen en afbeeldingen die er in staan.
Ik geef slechts een mening zoals gezegd. Daar hoef je het niet mee eens te zijn.
Net binnen:Digitaliseren, reizigers en interieurverlichting komt er binnenkort in.Front- (en sluitseinen) denk ik niet. Dan zou ik in de kap moeten boren of lak verwijderen...dat is het mij niet waard.Als iemand zijn jaren '80 geel/oranje voorganger in H0 weet te vinden houd ik mij aanbevolen. mvg,Martijn.
Overigens heeft dit model een gemoderniseerd front ... is dus niet zomaar een kleurvariant....