Heb ze meteen ff in de voetjes gezet, 2 vormen samen 1 portaal dus dan zijn ze stevig zat en nog steeds een stuk voordeliger dan die je elders koopt, ik ben er wijs mee.
Nee, dit is een Brawa. Wel model van de 06. Die waren berucht vanwege zinkpest. Als je op die combinatie gaat googlen vind je vreselijke voorbeelden. Hier nog even een plaatje van mijn gezonde (?) exemplaar.[foto]Al moet ik zeggen: de vloek van deze locs is misschien niet eens de zinkpest zelf (zo heet dat), maar de vrees - dat deze loc dat ook misschien wel toch heeft... Iedere oneffenheid in de lak is meteen verdacht.
Dat kan inderdaad serieuze vormen aannemen zie ik. Dat wetende, waarom koop je dan toch zo'n loc? Prijs?Fijn dat de jouwe dat probleem niet lijkt te hebben.
@ Niels: mooie stam en mooie rijtuigen.Ze doen niet veel onder bij de LSmodels SBB Apm en Bpm-rijtuigen.Alleen de Schlingerdampfer zit hoger en het interieur is wat minder gedetailleerd bij de Roco 's.
Dank. Wat is de Schlingerdampfer?
De laatste weken de Berner Oberland bij elkaar verzameld. Niet helemaal mijn tijdperk maar ik vond het altijd al een mooie stam: