Ik denk dat we beiden gelijk hebben Karel Zojuist het hele artikel en de fotobijschriften van het artikel over het postvervoer per spoor in RH 454 nog eens grondig doorgelezen en toen werd het me duidelijk ...G-post/gP was de naam voor de voorgangers van de HbbKKss'n, de Gs'n, bij de instroom van de HbbKKss'n vanaf 1976 zal die naam vast nog een tijd gebruikt zijn, voordat H-post geheel was ingeburgerd.
De op één na laatste aanwinsten dit jaar:Twee fraaie Rivarossi zelflossers. Leuk omdat dat ze uit de bouwserie Fcs zijn dus weer net even anders dan de Roco Tds die je meestal ziet.
Vandaag een kerstkadootje voor mijzelf gekocht.Een grote duitser. Er zitten 4 nummers bij voor Noorwegen. 74 van deze loks hebben in Noorwegen gereden van de oorlog to circa 1970, en ik geloof 68 daarvan hebben op enig moment in Trondheim gereden. Ga nog ff puzzelen welk nummer ik ga kiezen. Ik kan een van de vier bijgeleverde nemen of een ander nummer bestellen bij romerike.
Vandaag opgehaald m’n 6e Artitec Hondekop 4De 1791 sound en eerder deze maand binnen gekregen de PBModels Wadloper 3212