Wat is er leuker dan een Blauwe Brabander?Nou, 2 Blauwe BrabandersIk had spijt en ook een Vlissingse mailtrain zonder tractie, dus er moest gewoon een nieuwe komen. Bij deze geslaagd en tevens een leuk gesprek gehad met de vorige eigenaar. Laat 2021 nu maar komen!
Vandaag deel 2: Atlas van "De bovenbouw van spoor- en tramwegen door J.F Boekholt ontvangen.
Dat gevoel van spijt had ik ook toen ik de eerste aan jou verkocht. Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst.
Inderdaad erg interessant!! Vraag me al een tijdje af hoe je precies de lengte van een overgangsboog kiest. Of, beter nog, waar die lengte dan op neerkomt bij een max toegestane snelheid van 140 km/u.
Vraag me al een tijdje af hoe je precies de lengte van een overgangsboog kiest. Of, beter nog, waar die lengte dan op neerkomt bij een max toegestane snelheid van 140 km/u.
Gaaf! Uit welk jaar is dit boek?
Daar is wel het nodige over te lezen.Is het misschien een idee om daar een nieuw topic over te openen zodat ik en eventuele andere lezer daar hun bijdrage kunnen plaatsen?Oeps Sikje was sneller
Me ouders hadden mij voor de kerst deze twee cadeau gedaan...beiden plan u wisselstroom soundNummers 113 en 128 ben er erg blij mee kunnen we weer een stukje veder op de baan... groetjes David