En natuurlijk dit snoepje - is dit niet zo ongeveer het mooiste wat er op Belgisch gebied verschenen is in 2015?
Nee, dat was niet de reden.Ik heb deze ooit eens gekocht als een setje van meer (ook met van die koppelingen) maar kon een nieuwere/ ongeopende set krijgen met dit rijtuig erin. Dus dan kan deze eruit. Heel eerlijk kende ik de koppelingen ook niet, en zijn ze zo opgeborgen.Veel plezier ervan... Martijn
Hallo beneluxers,Ik heb dit rangeerwonder aangeschaft, maar kreeg hem in het zwart...en niemand wilde ruilen. Dus restte mij niets anders dan de lok om te spuiten...lukte ook nog, wonderwel. Op een bepaalde manier ziet het er zo uit als een vers uit de revisie komend lokje, itt een modellokje. Echt enorm weatheren doe ik niet, omdat ik die lekkere dikke verflaag gewoon zo mooi vind.maar goed..Wrijfletters besteld bij Simrock en presto, weer een unikaatje erbij! Ik ben er blij mee! Een goed begin van 2016 in iederval ...Groeten, Michiel
Iemand nog van deze koppelingen? ik heb er 2....
De twee Amerikaanse boeken hebben in ieder geval genoeg info op geleverd om met een van de modulebanen te kunnen beginnen
Even compenseren met een vette Franse Baldwin