VIRM nummer 4 (nmr 5 komt volgende week, daar wil ik nog een draadje over starten want die krijgt een kleine ombouw!) is in de collectie beland, VIRM2 9514 overgenomen van mede-forumgebruiker Hans Sprinter.
de S 2/6 gevonden
Spoor N ?GroetFred
De kolenwagens zaten in het pakket bij de aankoop . Ik twijfel of ik de passende wagons heb, Rheingold is te nieuw en voor CIWL heb ik alleen blauw-wit en denk ik dat je de teaken wagons nodig hebt? Die zijn vrij prijzig helaas
Wat begon als een wild idee om de geliefde 4164 in model te maken, is na contact met Holland Oto en het aanleveren van diverse foto's werkelijkheid geworden.Het model mag er zeker zijn, erg blij mee
Normale Beierse sneltreinrijtuigen van diverse fabrikanten in spoor 0? Ik zou niet weten waar die te vinden zijn.
. Ik heb nog een boek met een enorm overzicht van allerlei modeltreinen waar ook veel fabrikanten in spoor 0 staan waar ik anders nog nooit van gehoord had of überhaupt een model van het gezien. Mogelijk dat daar nog wat in staat maar dan schiet je er waarschijnlijk weinig mee op als ze niet te vinden zijn op de markt. Op het moment heb ik alleen 2-assige Bayerische wagentjes, die zijn ook leuk!