Hoooo, niet zo vlug. Bouw je hem om van drie rail naar twee rail?Dan moeten behalven het verwijderen van de sleper, er ook geïsoleerde assen in .De bestaande AC assen maken anders sluiting op de beide spoorstaven!
Het zijn al geisoleerde asjes (Rode plastic!)Alleen de stroomafname zal anders ingericht moeten worden. Op de foto kan ik niet zien of er nou al per 'kant' wordt opgenomen of dat het een geheel is. Edit: bij nader inzien toch niet zo correct, daar het metaal achter de rode spijlen doorloopt naar de as. Verder niet te zien of het anders nog geisoleerd is.
Welk rood plastic bedoel je? Als ik de foto zo bekijk dat zijn ze niet geïsoleerd hoor. Ja je hebt rode spaken, maar als ik op de foto zo kijk dan zit er aan de binnen kant van de spaken wel degelijk een vebinding tussen as en loopdeel van de wielen. (niet heel duidelijk te zien op de foto, beste te zien bij de meest linkse as )Dus zou het toch wel even goed nakijken. Zeker ook hoe de s88 bij 3rail banen ingericht worden gaan ze er vanuit dat de wielen toch echt niet geïsoleerd van elkaar zijn.Roelco