Ik heb deze dag een ploeguitje met mijn collegae spuitgasten. Wordt een dag met div. doe activiteiten en bier+ vorkje prikken. Ik weet alleen hoe laat we vertrekken en voor de rest wordt het een verassing.
Deze editie ga ik ook, maar voor het eerst aan de "andere" kant van de tafel, als verkoper dus. Heeft iemand nog tips voor handige dingen om mee te nemen? Zelf heb ik eten+drinken, geldkist+wisselgeld en papierrommel (verkooplijst, stickertjes, A4tjes met prijzen) staan. En uiteraard treintjes, scenery en boeken om te verkopen. Bij voorbaat dank!
Dat geldt ook helaas voor spoor-0Gr. Jaap
Ik zou kiezen voor een ouderwets neon bord ter grote van een tafel en dat aan t plafond hangen met tekst en pijlen erop BNLS meeting hier
En kies een grotere tafel. Een vorige keer pasten we er niet allemaal aan...
Paar plastic tasje om aan de klanten mee te geven. Rekenmachine, vooral handig als je veel 'lastige' prijzen hebt die wat moeilijker uit 't hoofd op te tellen zijn (met mooie ronde prijzen is dat niet zo snel nodig). Eventueel een transportkarretje als je veel spullen hebt. En vooraf bedenken wat je voor elk artikel wilt vragen en of je prijzen vast zijn of dat je eventueel bereid bent te onderhandelen en wat dan je grenzen zijn.