Met veel bekenden gesproken, gejureerd bij Modelspoorwijzer, genoten van alle kleine A4'tjes en van de BNLS modulebaan. Kortom; een geslaagde dag met vrouw en kleinkind!
Het mooiste is altijd de discussie over toegangsprijzen terwijl ik bij de nieuwe aanwinsten meestal spul voorbij zie komen dat een half maandloon kost
Enne, is het goed als ik in Maart al op Rail sta?
Conclusie: Verlaag de kosten voor de bezoeker (zodat deze meer kan besteden op de beurs) en verlaag de kosten voor standhouders en handelaren (zodat het aantrekkelijk wordt om deel te nemen). Deze adviezen zijn overigens geheel gratis.
Floris, ik lees best wel goed hoor.......En dan met advies komen waarvan elk normaal denkend mens op zijn minst een beste glimlach van op zijn gezicht krijgtik heb niets anders dan een citaat van jou aangehaald, wat lees ik daar dan niet goed aan ?
Henk, sinds wanneer mogen bezoekers hier niet gratis ononderbouwde kritiek bekritiseren ??
3. Ik (en een groot deel van de huidige komende nieuwe generatie) ben meer geinteresseerd in tijdperk 4 tot nu ipv TP 1-2-3
Het is goed Floris, je hebt gelijk.... en waar *** ik nou over, zou niet weten hoe een organisatie van zo'n beurs werkt eigenlijk
Ik vraag me toch af of ik dan wel bij de juiste generatie hoor. Ik vind de oude meuk (lees vooroorlogs) toch leuker dan al het nieuwere spul