maar zoals al bekend is, is die aangemaakt door een student.En deze heeft zich natuurlijk niet nauwelijks tot niet inglezen in de materie waar het werkelijk om draait.
Maar als na acht jaar er nog steeds een capaciteitsprobleem is, lijkt me dat de vervoerder wel aan te rekenen. Zonder overigens te weten hoe dit precies geregeld is in het contract. Als extra reizigers niets extra oplevert voor de vervoerder, waar is dan de prikkel om extra materieel in te zetten? Maar nogmaals, ik weet niet hoe dit geregeld is
Dat t commercieel voor veolia niet interessant is om bij een concessie die al bijna voorbij is extra materieel te regelen geeft een student (of wie dan ook) die wil zitten in de trein geen zitplaats he... Die heeft nooit om veolia gevraagd, stapt gewoon in de trein die er rijdt, ziet dat er keer op keer geen plaats is en is het beu, en dat is ook alles wat ie als reiziger hoeft te doen, want inlezen levert je ook geen zitplaats op.
Verder staat er een werkplaats voor dieselstellen in blerick, daar heb ik vroeger wel vaker lintjes gezien, maar das gewoon onderhoudswerk voor andere bedrijven zover ik weet.