Maar de topper in mijn ogen was de ultra fraaie Franse voornamelijk enkelsporige baan die liet zien dat een fraaie baan niet veel diepte nodig heeft als er een goede belichting en fries omheen zit.
Beste mensen,Ik heb nog een BNLS booster liggen. En dan wel onafgebouwd. Kan ik deze op de Beneluxstand in elkaar bouwen? Ik weet niet of Hans Q aanwezig is? Aanstaande zondag wil ik graag komen. vr gr Andre
de beurs was geweldig en ik mocht meerijden op de modules van beneluxspoor https://www.youtube.com/watch?v=y_Z-_a0og_8
We moeten wel kijken dat de treinen goed doorrijden tussen de modules, hij hapert vrijwel overal.
Morgen nog een keer met een camera die rechtop filmt?We moeten wel kijken dat de treinen goed doorrijden tussen de modules, hij hapert vrijwel overal.
Het was weer een echte Eurospoor met veel verkoop (voor overigens regelmatig erg concurerende prijzen!) en veel verkopers met de meuk die ze al 50 jaar meeslepen en waarvan de prijzen alleen maar stijgen De ingang was dit jaar nog verder lopen door de regen dan vorig jaar, dat was wel jammer.
Qua banen weer veel dezelfde verenigingsbanen met de haakse bochtjes en de onogelijke treincombinaties, geen achtergrond en de dikbuikende 50'ers die de hele dag alleen maar boterhammetjes van thuis aan een tafel zitten te nuttigen Dat hoort gewoon bij Eurospoor maar het zou zo leuk zijn als die inmiddels 10 jaar geleden al afgeschreven banen eindelijk eens de weg naar de schroothoop wisten te vinden.
Het concurerende forum Modelspoorwijzer had een prachtige collectie A4-diorama's, echt top! Er was er zelfs eentje met bewegende figuren en een rijdende HO-trein De BNL modulebakken zagen er goed uit, alleen is het wel jammer dat er dan een Duitse trein door een Engels landschap rijdt......
De BNLS baan is niet heel groot ,maar zeer leuk,hulde aan de bouwers en aan Martin!!
De BNL modulebakken zagen er goed uit, alleen is het wel jammer dat er dan een Duitse trein door een Engels landschap rijdt......
We hebben ons al met al prima vermaakt, dag was alleen te kort, volgende keer maar een uurtje eerder open ( eerder redden we toch niet ) en dan s'avonds een paar uur langer open blijven. Ergens een buffet neerzetten voor deelnemers en bezoekers en dan doorgaan tot een uur of 22.00 of zo.
Een PS-je:@Roelco: Dat wil je de deelnemers niet aandoen... tot 22:00uur open zijn... dan ben je om 22:30uur weg.... met geluk om 24:00uur lig je dan in je nest.... Dan mag je de volgende dag weer een complete dag draaien en daarna nog een dag met afbreken... dan kan je een week vrij nemen om bij te komen... Nee, laten we dat maar niet doen......