Dat is apart.Want zoals je het de eerste keer had gedaan, hebben uitgang 1 & 2 allebei adres 20!Heb je de decoder al eens gereset?Weet ff niet uit m'n hoofd hoe het precies moet.
Gerard,Als ik dit lees dan heb je naar wissel 20 het getal 20 gestuurd en naar wissel 21 het getal 21.Je geeft aan dat je wissel 21 selecteerd en wissel 21 omlegd.Er wordt dan 2 maal het getal 21 verstuurd.
Gerard,Ik ken de multimaus niet maar als ik het zo doe op de IB dan gaat het fout.Als je wissel 20 om wil leggen kan je dan volstaan met het getal 20 en dan rechtdoor of afbuigend of moet je na het getal 20 eerst een andere knop op de multimaus bedienen en dan pas rechtdoor of afbuigend.Op de IB moet ik namelijk:20 Pijltjerechtdoor of afbuigend.Het pijltje zorgt al voor het sturen van het 1e getal en rechtdoor voor het 2e getal.Ik moet dan ook doen:20 pijltje20 pijltje21 pijltje20 pijltje22 pijltje20 pijltjeEn in dit geval vooral van rechtdoor of afbuigend afblijven.
Overigens had ik met de instelling van de 1e geen problemen maar dat gebeurde op een Lenz centrale, de 2e met de IB, geen idee of dat er mee te maken heeft.
Ik heb dit draadje gelezen.Ook al vind ik dat Win (Ros) wel eens wat kort door de bocht is moet hem deze keer toch gelijk geven.Oftewel R.T.F.M. Read the fine (fucking) manual.Ik het citaat in het duits eensgelezen en daar staat heel duidelijk in wat je moet doen.Je moet in dit geval wel een goede beheersing van het duits hebben.