Totaal aantal stemmen: 172
O, kijk, dat verklaard al wat.lNou Heren/Dames, ik zou zeggen ga eens kijken bij de bovenstaande link.
Ik ben benieuwd hoeveel er hier nu van bestelt zijn. Kan/Wil SFFE of BNLS ons eens op de hoogte stellen van de bestellingen tot nu toe? Ik ben namelijk ook wel benieuwd of zo'n poll inderdaad leidt tot het aantal bestellingen dat er volgens de poll gedaan zou worden indien het model ook daadwerkelijk uitgebracht zou gaan worden.
Om alle stemmers als schreeuwers en niet kopers te bestempelen neem ik je zeer, zeer kwalijk.
@Maarten, je vergeet 1 ding.Veel belangstellenden willen het model eerst zien voordat ze deze kopen.Dus een aantal "ja" stemmers wachten nu gewoon af wat komen gaat.Dat ik heb ook gedaan met de ACTS en dat doe ik nu weer met Knabbel en Babbel.
Wij hebben gelukkig veel meer klanten dan de "schreeuwers", want zo noem ik de stemmers/niet kopers.
Wij hebben gelukkig veel meer klanten dan de "schreeuwers", want zo noem ik de ja stemmers/ die vervolgens niets kopen.
Waarom zouden mensen hier moedwillig fabrikanten om zeep willen helpen (want dat kan uiteindelijk het gevolg zijn als ze een aantal keren modellen uitbrengen die niet gekocht worden).daarnaast denk ik dat mensen hier niet massaal moedwilleg ja gaan stemmen terwijl ze absoluut geen interesse in een model hebben.
Dan had je bovenstaande iets beter moeten neerzetten.Zoals dit dus.