Ben een beginner en heb een starter set gekocht van marklin 29166 heb er weing verstand van maar deze heeft een digital-decorder?zou ik dit ook analoog kunnen maken zo ja waar zou ik dan online onderdelen kunnen kopen
de set 29166 is fantastisch en het digitale ook maar het is niet zo mijn bedoeling om een hele grote baante maken met heel veel spoor ik wil het graag klein houden en af en toe rijden.
als het zo heet met afstandsbediening ik heb op internet gezocht dit is nergens los te koop mocht er wat gebeuren
Mijn vraag was een beetje uit interesse als ik nu een recht stuk c rail 24188 koop en daar een c rail setje om je trafo op de rails aan te sluiten op maak en een losse marklin transformator 32 VA koop zou daar de locomotief ook op rijden.
En kan ik van marklin alle modellen treinen kopen of zit daar ook nog verschil in
weet u misschien wat een vlogende stap zou kunnen zijn
want ik heb nu een IR afstandbediening standaard geleverd in startpakket wat zou ik nu kunnen kopen ik had iets gelezen vanmobile station zijn daar nog verschillen in en past dat op mijn rails.
Zoals in eerdere berichten heb er heel weinig verstand van en kan ook niet veel informatie vinden hoe ik nu kan uitbreiden in digitaal en wat er allemaal bij hoort