Hoezo? De stellen zitten gewoon nog in hun revisie termijnen en dus hun technische kunnen...
Dat is waar Thom, maar je zult toch met me eens zijn dat het niet meer van deze tijd is om met 50 jaar oud materieel je passagiers te vervoeren voor de zelfde ritprijs als waar je voor in bv. een comfortabeler SLT of een Lint stapt.Die ouwe meuk moet toch van het spoor af.grt Piet.
Dat is waar Thom, maar je zult toch met me eens zijn dat het niet meer van deze tijd is om met 50 jaar oud materieel je passagiers te vervoeren voor de zelfde ritprijs als waar je voor in bv. een comfortabeler SLT of een Lint stapt.
Gietijzer?? Volgens mij wordt er sinds pakweg 1880 geen gietijzer meer in treinen gebruikt...
Dat is waar Thom, maar je zult toch met me eens zijn dat het niet meer van deze tijd is om met 50 jaar oud materieel je passagiers te vervoeren voor de zelfde ritprijs als waar je voor in bv. een comfortabeler SLT of een Lint stapt.Die ouwe meuk moet toch van het spoor af.
Ik vind het wel belachelijk dat er in het filmpje wordt gezegd dat het niet zichtbaar is dat de trein met een as is ontspoord, terwijl op de foto duidelijk de tweede as naast de rails ligt. Blijkbaar kunnen die gasten van de treindienstleiding niet goed genoeg kijken.