Maar goed, laten we teruggaan naar het onderwerp; verdere discussie graag via persoonlijke berichten of e-mail.
Kijk, en daar heb ik nou een bloedhekel aan. Als iemand het niet eens is met een bepaalde opmerking op het forum, dan vind ik dat het ongenoegen daarover ook op het forum uitgesproken moet kunnen worden.
Negeer je dat en reageer je toch zelf, dan bezorg je ons alleen maar meer werk omdat we dan twee (of vier, of zes, of acht...) berichten moeten bekijken en eventueel aanpassen of verwijderen.
Klaas, zelf op normale vragen per e-mail gesteld reageer je niet meer. Laat ik mij daar via de voordeur in het openbaar dan ook eens mijn ongenoegen over uiten.Mvg, Johan.
Ja zo kan ik ook nog wat werk verzinnen. Dit is geen aanval op jou persoonlijk Peter, begrijp me niet verkeerd, maar doordat je vind dat je zoveel weg moet halen, bezorg je jezelf veel werk.
Onenigheden tussen twee personen is iets waar de meeste andere forumgebruikers ook helemaal niet op zitten te wachten. Ik wil de reacties lezen over het onderwerp zelf en niet over de auteur. Het gaat anderen ook helemaal niets aan wie er met elkaar ruzie hebben. Laat ze dat lekker privé uitvechten...