Naar ik me herinner had ik de gemeenschap van gelijkstroomliefhebbers op dit forum alleen maar op de hoogte gesteld dat ik een nieuwe reeks relatief goedkope en er goed uitziende gelijkstroomlocomotieven had ontdekt met de naam Lima Expert. Ik dacht dat ik de "gelijkstroom-lieden" een plezier deed om dat heugelijke nieuws op dit forum aan hen mee te delen.
O ja, ik had aan mijn bericht iets toegevoegd, en ik begrijp dat ik daarmee op dit forum een doodzonde had begaan! Ik meldde namelijk dat onder die locs een sleper kon worden aangebracht, en dat die loks daarom - voor wie daar behoefte aan had - een stuk makkelijker naar het wisselstroomsysteem konden worden omgebouwd. En ik schreef ook, dat ik dit een opvallende - maar commercieel gezien wél verklaarbare - wijziging vond in de bedrijfspolitiek van het Hornby-concern.
Door die bijkomende mededelingen mijnerzijds raakten bij enigen Uwer "de rapen gaar". Het simpelweg vermelden van de mogelijkheid dat een gelijkstroomloc wat eenvoudiger dan voorheen kan worden omgebouwd naar wisselstroomsysteem was alsof ik gelijk de verleidelijke fluitspeler in het sprookje Hamelen daarmee alle onschuldige gelijkstroomkinderen op het volstrekt verkeerde wisselstroompad met zijn optisch afzichtelijke slepers, pizza-wielen en puntcontakten had willen sturen.