Ik las in diverse draadjes over het zelf kweken van model-boompjes.http://forum.beneluxspoor.net/index.php/topic,5359.msg215216.html#msg215216Ik had dus een zakje zeeschuimzaad in Nederland gekocht en het een dag of 10 geleden gezaaid.Het komt lekker op maar of het iets wordt hier is nog maar de vraag. Sla doet het hier in Thailand ook voor geen meter Hier een foto van hoe de zeeschuim er vanmorgen bijstond. Ik heb eerst maar eens een beetje gedaan om het te testen.
Het zit in de pen dat ik mijn baan rigoureus ga wijzigen
Je kan de MDF toch in een goede grondverf zettenIk gebruik ook MDF 10 mm geen enkel probleemOok een plaat spaanplaat 10 mm in de blanke lakMDF heeft de voorkeurHad voorheen 12 mm meranti multiplexZwaar,moeilijk te bewerken en ook veel splinteren
Even off-topic: ...als ik die naam weer lees moet ik toch even denken dat ik een tijd geleden met een stel Amerikanen in de Metro stond, en ze vroegen: "Where are we going, which direction?" Waarop mijn antwoord was: 'We are going to Bang Sue', wijzend op het bord in de Metro. Ze kwamen niet meer bij....Groetjes,Andre