Andere beurzen? Hebben die na Ontraxs 2014 überhaupt nog bestaansrecht dan?
Nou heb ik er zaterdag meerdere uren rondgelopen (en uiteraard gekeken ) maar die foto's heb ik dan compleet gemist
Nog niet vaak genoemd hier, ook niet door mijzelf, maar de tentoonstelling van foto's van de bouwers vond ik buitengewoon fraai. Mooi om de bouwers in hun eigen domein in opperste concentratie aan het werk te zien.
Henk, jammer dat we elkaar gemist hebben en je de Bergpoort misgelopen bent.Maar dat snoepie van Roadster hoort eigenlijk te rijden tussen Ede en Wageningen vindt je ook niet ;
O, maar er zal best publiek zijn dat nog steeds graag naar tientallen meters grasrollen, dranghekken, slecht verlichte hallen, modeltreinen die kennelijk niet eens zo heimelijk liever Scalextric-racewagentjes waren geweest en kilometers marktkraampjes, danwel veel te nauwe gangpaden langs kilometers volgestouwde tafels gaat kijken, maar ik persoonlijk ben daar na ruim 100 bezoeken wel van genezen...Dankjewel Marty, Ontraxs 2014 was het perfecte medicijn! mvg,Gert
Op Ontraxs waren er 11 banen waar kinderen zelf konden rijden,
BTW, het wordt tijd om ook kinderen es een blauwe muis in handen te drukken om met Philotraintjes te spelen, zo schrijdt de beschaving voort!