@Tjalling: ' ... saai is juist een kwaliteit' .(Citaat van een lid van een welstandscommissie kortgeleden )
Hebben ze die man met pek en veren de stad uitgejaagd? Het is een bestaansreden voor een aantal andere beurzen Groet,Tjalling
Tja, hoe was Ontraxs ........... Je kan natuurlijk het vanuit de banen bekijken, echter ......... wie de jeugd heeft, heeft .......t hij/zij daar het eerste huisje gebouwd heeft.... Een hele rij fotos.....
Inmiddels hebben we de basis van het programma wel onder de knie en zijn er vergaande ideeën voor een uitbreiding van het programma. Wat mij betreft: voor herhaling vatbaar
D'r was de afgelopen dagen iemand die zei dat Ontraxs wil leuk is, maar dat het eigenlijk wel ten koste van de zuivere zuiptijd ging. Ben alleen even kwijt wie dat nu was
Kan ik nooit gezegd hebben Paul, zo ben ik niet , maar ik gok dat diegene die dat zei zeker een centimeter of 60 kleiner is.... die onverstaanbare wandelenede bijzettafel soms ??
diegene die dat zei zeker een centimeter of 60 kleiner is.... die onverstaanbare wandelende bijzettafel soms ??
- de herinnering aan een heleboel glimlachende kinderen
.....Ben benieuwd wat de vergaande ideeën zijn......