1e prijs. De helluf van lijnelluf2e prijs Wolzerdange3e prijs Once apon a time the westVan harte mannen
Gefeliciteerd Thom en Gerco !!Wie heeft de Kidsaward ?
@Roadster: Het was geweldig even met jullie mee te mogen kijken. Wat een treinenfeest.Ja ik heb ook een foto gemaakt:Groeten Henk
Oosterbeek-Hoog, weer zo'n juweeltje. En ik was kennelijk niet de enige die er zo over dacht... belangstelling genoeg...Wat doet dat schaap buiten de omheining? Losgebroken, of komt deze zich aansluiten bij de kudde?
Loslopende honden langs de spoorlijn...
Veel dank aan de organisatoren van OnTraxs 2014! Ik heb zondag een fantastische dag gehad. Als trammodelbouwer, spoornuller, en smalspoorliefhebber ben ik ruimschoots aan mijn trekken gekomen. De locatie Spoorwegmuseum blijft onovertroffen.In vergelijking met vorige edities lijkt de commercie wel steeds meer ruimte te krijgen, wat gezien de hoge kwaliteit van de aanbieders geen probleem is. Wel hoop ik dat het aandeel van prachtige modelbanen dan ook blijft groeien, zodat de verhouding modeltoppers/commercie ongeveer 50/50 blijft, zoals het OnTraxs betaamt.
Dank je Rob, er was idd iets meer commercie maar ook ruimer opgezet. Het aantal modelbanen blijft het streven om er 25 tot 430 te willen hebben staan. Was zo, en zal ook zo blijven.