Als ik het allemaal zo lees moet ik me behoorlijk druk maken voor zondag met die kleine vent. #ikheberzinin
Vervolgens wacht ik net zo als ieder ander om om 10. uur naar binnen te gaan.
Bij elke baan was het zo druk dat ik soms 15 tot 25 min moest wachten alvorens ik met mijn scootmobiel ergens mocht kijken met nadruk op mocht.Want de mensen dit jaar hadden totaal geen zin om zo'n vervelende scootmobiel de kans te geven om ook van het moois te genieten.
Menig kind heeft vandaag met mijn Multimuis mogen spelen, toeteren, sissen, etc etc. Ik geniet van de ademloze interesse van al die mennekes en meiskes
Menig kind heeft vandaag met mijn Multimuis mogen spelen, toeteren, sissen, etc etc.
Het niveau is dit jaar hoger dan ooit, echt prachtige kunstwerken. Hoewel ik zelf de mitropa demo-stand haast niet uitkon omdat er ontzettend veel gekletst moest worden heb ik 's middags toch nog even een rondje gemaakt om van de tracés te genieten.Maar dit is niet het enige, anders zou ik de rest tekort doen. Er zijn dit jaar gewoon geen banen die niet Ontraxs waardig zijn.En wat de drukte betreft: dit jaar had de openingsdag bijna 2x meer bezoekers dan de tegenvallende vrijdag van vorig jaar. Dat is dus goed nieuws voor de organisatie, en jammer voor hen die even moesten wachten. Het verklaard wel waarom de bezoekers die een rustige vrijdag verwachtten, niet op hun weken bediend werden, iedereen zal elkaar een beetje ruimte moeten gunnen.Nog twee dagen genieten...