Voorrang? Was dat niet iets wat je krijgt en niet stomweg ondoordacht moet nemen? Je hebt er recht op maar ga er maar alsublieft niet blindelings vanuit dat je het krijgt. Dat is zoals ik het ooit geleerd heb van de rij-instructeur.Dirk
Klopt hlemaal. In November 2013 is het laatste overpad in Nederland (Tiel) van hekwerken voorzien waardoor alle overpaden van hekwerken zijn voorzien. Het betreffen alleen overpaden op stations.
Ik zal nog een keer beter opletten, maar ik dacht twee weken geleden in Dalfsen nog geen hekwerk te zien. Ik dacht er nog aan na zien van het filmpje: "handig dat er geen hekwerk in Dalfsen was, want anders kon ik er niet onderdoor". Ik stak daar over, boel begon te rinkelen, bomen naar beneden en ik kon aan de overkant nog net onder de bomen door. Ik loop echt niet langzaam. Met een hekwerk was het creatief geworden...Reinout
Helaas maken niet alleen de mensen die op de film staan er een gevaarlijke overweg van.NS/ProRail doen zelf ook een zeer grote duit in het zakje.
Zij kan er niets aan doen, voor haar liepen 5 mensen die het goede voorbeeld gaven !