Er is inderdaad sprake van leveringsproblemen bij de Tramcollectie. Wij hebben helaas geen zicht op wanneer deze wel weer geleverd kunnen worden. De producten worden vanuit Zwitserland verzonden.Een half jaar na de eerste leveringsproblemen wordt nog geprobeerd het product alsnog naar u te verzenden. Wanneer dit niet lukt krijgt u hiervan bericht.Onze excuses voor het ongemak.
Brush Railcoach is toch niet het Britse model?
Ik vermoed toch van wel, ik heb even gezocht op Google en vond o.a. dit:http://www.ebay.co.uk/itm/BLACKPOOL-BRUSH-RAILCOACH-TRAM-CAR-ATLAS-/261298725269Als die het inderdaad is ben ik er niet erg rouwig om ben dat ik deze zending niet heb ontvangen, ik kan hem nu niet bepaald mooi vinden (ik druk mij nu zeer eufemistisch uit ) .@Mark
Dit is een model uit een andere Atlas-serie; Great British Buses, dit staat ook op het voetstuk. Daarin zitten ook enkele trams, zoals de Londonse Feltham dubbeldekker en diverse Blackpoolers.Die wij krijgen heeft een blauwe totaalreclame: http://www.oxfam.org.uk/shop/toys-and-games/toys/atlas-editions-hd_100273631Heeft iemand wel eens een zending kunnen volgen, waarschijnlijk met track&trace? Ik vermoed dat dat bij niemand werkt en het altijd een verrassing is als de postbode (bij mij dan vaak voor niets) voor de deur staat.Gegroet,René
Geachte heer, mevrouw,Hartelijk dank voor uw bericht.Het spijt ons u te moeten mededelen dat er waarschijnlijk wat fout is gegaan met de levering hiervan.Hierbij wil ik u dan ook mededelen dat uw bestelling nogmaals in verwerking is genomen en binnenkort wordt verzonden.Wij verzoeken u bij elke verdere correspondentie het bovenstaande referentienummer te vermelden. Met vriendelijke groet, Klantenservice
Als ik zo al die overzichten zie dan maken ze er wel een potje van. Niemand heeft hetzelfde terwijl we toch allemaal in dezelfde maand gestart zijn. Bij mij en René is de maand april overgeslagen terwijl D-Loc een Weense C1 heeft gekregen.Op zich geen probleem want ik heb de brush tram en de C1 al van de Duitse versie liggen. Groeten, Mark