Hallo allenPas over een maand is ONTRAXs in het Spoorwegmuseum.Over iets minder dan twee weken echter is het al RAIL, het Evenement dat eind jaren 80 de trend zette voor de huidige grote beurzen!!Nu weet ik van de vele verhalen die ik hier lees dat als jullie naar de beurzen in Houten gaan dat erdaar dan om ± 12.00 uur een soort BNLS bijeenkomst is onder het genot van een eigen betaald kopjekoffie, broodje of iets anders.Een leuk moment om met elkaar kennis te maken en van gedachten te wisselen.Nu ben ik benieuwd of dat bij RAIL ook niet mogelijk is ?
Hallo allenOver een maand is het weekend van ONTRAX in het SpoorwegmuseumNu weet ik van de vele verhalen die ik hier lees dat als jullie naar de beurzen in Houten gaan dat erdaar dan om ± 12.00 uur een soort BNLS bijeenkomst is onder het genot van een eigen betaald kopjekoffie, broodje of iets anders.Een leuk moment om met elkaar kennis te maken en van gedachten te wisselen.Nu ben ik benieuwd of dat bij ONTRAX ook niet mogelijk is ?gr,Herwim
Ah check: "Buspendel: vanaf station Houten (niet gratis)"