Maar LS biedt wel de lok ook los aan toch?
Of zou je graag de BDs en A willen aanschaffen zonder de lok en overige rijtuigen?
Vanuit de klant gezien is het misschien raar, vanuit het bedrijf geredeneerd is het helemaal niet zo raar. Er komen meerdere fabrikanten met een NS186-er en LS is de enige die op dit moment de ICRm rijtuigen kan leveren. Dus hoe zorg je als LS zijnde er voor dat de mensen wel jouw 186-er kopen en niet alleen de rijtuigen, nou gewoon door hem zo in een set te stoppen. Zo gek vind ik dat niet.
Je bedoelt die foto op de flyer van LS?
Wat ik sowieso knap vind, is dat LS al denkt te weten in welke samenstellingen de rijtuigen gaan rijden. Straks krijg je namelijk dat zowel de Benelux, IC direct en 1900 (IC Den-Haag - Eindhoven) met ICRm gaan rijden. Daar zijn simpelweg te kort stuurstandrijtuigen voor. LS gaat er echter al vanuit dat zowel de Benelux als de IC direct dus met stuurstanden gaan rijden.
Om het voor iedereen even duidelijk te maken, heb ik het overzicht even overgetypt. Ik hoop dat het voor een aantal zo overzichtelijker wordt.Benelux14 012/14 512/14 512 s/14 512 s: Traxx | ICRm A | ICRm Bs (Pilot)44 210: ICRm B | ICRm B44 211: ICRm B | ICRm BMaar in de bovenste set moet het derde artikelnummer volgens mij 14 012 S zijn. Zal een typefout van LS zijn.Intercity Direct14 013/14 513/14 013 S/14 513 S: Traxx | ICRm A | ICRm A14 014/14 514/14 014 S/14 514 S: Traxx | ICRm BDs44 215: ICRm B | ICRm B44216: ICRm B14 015/14 515/14 015 S/14 515 S: TraxxTesttrein44 016/44 516/44 016 S/44 516 S: Traxx | ICRm B | ICRm B44 220: ICRm B | ICRm B44 221: ICRm B