Welkom,
Gast
. Alsjeblieft
inloggen
of
registreren
.
1 uur
1 dag
1 week
1 maand
blijvend
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Forum
Zoeken
Encyclopedie
Help
Kalender
Inloggen
Registreren
Doel:
€250.00
Donaties:
€0.00
Per saldo:
€-250.00
Steun ons nu!
Laatst bijgewerkt
op 03-12-2025
Vacature:
secretaris bestuur
Algemeen
Plaatje uploaden
Vraag en aanbod
Fotowedstrijd
Modelspoorwinkels
Youtube kanaal
Modelspoorkaart
De stichting
De stichting en team
Contact
Financieel
Algemene voorwaarden
Commerciële accounts
Forumregels
Disclaimer
F.A.Q.
Recente berichten
BeneluxSpoor.net forum - Recente berichten
Abonneer op Webslice
Trix 22128 EETC 1200 - 175 Jaar spoorwegen DCC Sound - Decoder plots dood.
door
Montanbahn
Vandaag
om 13:48:45
Bentheimer Eisenbahn, gisteren, vandaag en morgen.
door
Hans Reints
Vandaag
om 13:44:28
Mijn eerste H0-modeltreinbaan in aanbouw
door
Wim Vink
Vandaag
om 13:39:53
Welke decoder is dit?
door
Boterberg
Vandaag
om 13:30:00
De overeenkomst tussen een Ovaalramer en een Motorpost.
door
FritsT
Vandaag
om 12:59:02
Rondom Charlois
door
Huup
Vandaag
om 12:56:19
Roco LokMaus 1: handleiding gezocht
door
ruud de b
Vandaag
om 12:55:50
Beginneling: lichtgewicht onderbouw
door
Klaas Zondervan
Vandaag
om 12:29:37
19 Toen
door
spoorzeven
Vandaag
om 12:26:28
Pfarrerwinkel bahn
door
Wim Vink
Vandaag
om 12:23:49
Line-up foto's van modellen
door
fissy
Vandaag
om 11:43:38
Aandrijving Roco 1189 krokodil
door
Ronald Halma
Vandaag
om 11:30:07
Test van een Rapido Trains GE 44 tonner Claremont and Concord
door
Ronald Halma
Vandaag
om 11:27:52
"Spoor op Vleugels" in H0
door
Pinkelpa
Vandaag
om 11:22:00
Toon hier je nieuwe (model-) spooraanwinst(en)...
door
Jelmer
Vandaag
om 11:17:18
Petitie - Rail away moet blijven!
door
Reinout van Rees
Vandaag
om 11:14:11
Stottering Piko 98551BD
door
Ronald Halma
Vandaag
om 10:59:31
VERPLAATST: Beginneling: lichtgewicht onderbouw
door
Reinout van Rees
Vandaag
om 10:44:25
Oude Fleischmann meuk en curiosa
door
Ferdinand Bogman
Vandaag
om 10:44:06
Extra functie in Zimo MS450P22
door
Herb73
Vandaag
om 10:41:16
Het einde van de RhB- Chiavenna Stazione Merci
door
Hollandserhbfan
Vandaag
om 10:11:09
De IJmuider spoorlijn - korte geschiedenis en plaatjes
door
Vislijn
Vandaag
om 10:10:06
AC en DC tegelijk op (vermoedelijk) een Minitrix n-baan
door
Ronald Halma
Vandaag
om 09:41:35
Nederland jaren 50 op basis van mijn roots
door
spoorijzer
Vandaag
om 09:38:46
Trix 22576 (CC 40100 SNCF) complete lijst met CV's gezocht
door
Ronald Halma
Vandaag
om 09:10:08
Mallnitzer Tauernbahnstrecke ÖBB N Spoor
door
Jelmer
Vandaag
om 08:51:27
Locatie van foto gezocht
door
Benelux795
Vandaag
om 08:12:32
Bitry Bascule in 0e, een nieuw baantje op Micromodules
door
Lucien
Vandaag
om 07:28:55
Roco AC modellen
door
Mug
Vandaag
om 00:31:37
Korneschans. Een fictief Duits Nederlands grensstation.
door
DJV
07 December 2025, 23:36:33
Je bent hier:
BeneluxSpoor.net forum
|
Materieel
|
Neurenberg
|
Archief 2014
|
Viessmann 2014 (h0)
« vorige
volgende »
Print
Pagina's: [
1
]
Omlaag
Auteur
Topic: Viessmann 2014 (h0) (gelezen 4099 keer)
Dion
powerd by Uhlenbrock & Esu
Offline
Berichten: 6058
stationsplein Baden-Baden
Viessmann 2014 (h0)
«
Gepost op:
22 January 2014, 00:37:30 »
http://www.menzels-lokschuppen.de/pdf/2014/Viessmann/Viessmann%20Neuheiten_2014.pdf
Gelogd
groetjes Dion
Arjen-V
Offline
Berichten: 760
Internationaal Cargo-MCN
Re: Viessmann 2014 (h0)
«
Reactie #1 Gepost op:
22 January 2014, 12:17:46 »
Stiekem heel benieuwd hoe ze de aandrijving en sound-module in de unimog willen gaan wegwerken, zo heel veel ruimte bied het model niet.
Gelogd
Schaal 1:1 analoog Tijdperk V/VI. En Duisterhuizen 1:87 digitaal Tijdperk V/VI met Multimaus.
Bekijk ook eens de door mij gemaakte en gereden Cabineritten op:
https://www.youtube.com/channel/UChuGR8MaMjYiE29gUXZpKQA
Spoorslag 70
Offline
Berichten: 106
Periode III/IV
Re: Viessmann 2014 (h0)
«
Reactie #2 Gepost op:
22 January 2014, 16:07:11 »
De aandrijving zit in de wagon " Dabei ist die Antriebseinheit, welche dem Robel ähnlich ist, im Fahrleitungsbauwagen untergebracht."
«
Laatst bewerkt op: 23 January 2014, 08:37:01 door Peter Korsten. Reden: citaat van vorig bericht verwijderd: klik op Reageer in plaats van Citaat
»
Gelogd
eric10nl
Offline
Berichten: 792
Re: Viessmann 2014 (h0)
«
Reactie #3 Gepost op:
22 January 2014, 20:13:59 »
De fontein met Led verlichting is leuk, die komt er hier waarschijnlijk wel.
Gelogd
H0 (Fleischmann Profi), IB, Loconet, S88 en I-train
ex-DR V100
Offline
Berichten: 1215
1 gele trein maakt nog geen NS ...
Re: Viessmann 2014 (h0)
«
Reactie #4 Gepost op:
23 January 2014, 13:39:47 »
Het verlichte DB -logo lijkt mij wel wat. Benieuwd naar het formaat ...
Gr, marc
Gelogd
eric10nl
Offline
Berichten: 792
Re: Viessmann 2014 (h0)
«
Reactie #5 Gepost op:
23 January 2014, 18:07:10 »
de formaten staan er toch gewoon bij
5075 H0
Maße/Dimensions: 1,67 x 0,33 x 1,19 cm
5875 N
Maße/Dimensions: 0,88 x 0,1 x 0,7 cm
Gelogd
H0 (Fleischmann Profi), IB, Loconet, S88 en I-train
ex-DR V100
Offline
Berichten: 1215
1 gele trein maakt nog geen NS ...
Re: Viessmann 2014 (h0)
«
Reactie #6 Gepost op:
23 January 2014, 18:44:59 »
Zover niet eens gekeken, ben een plaatjeskijker. Zie wel hoe groot ie is (of smoelt), als ie in de winkel ligt.
Gelogd
Peter Crossrail
Offline
Berichten: 645
Re: Viessmann 2014 (h0)
«
Reactie #7 Gepost op:
23 January 2014, 19:07:19 »
Dat verlichtte logo is ook wel geinig voor mijn geplande baan.
mvg, Peter
Gelogd
Hans Wolbers
Offline
Berichten: 692
Re: Viessmann 2014 (h0)
«
Reactie #8 Gepost op:
23 January 2014, 23:19:31 »
Dat verlichte logo zou heel geinig zijn als dat het NS Logo was.
Maar vrees dat we daar alleen maar van zullen blijven dromen.
Gelogd
rail4marcel
Offline
Berichten: 5276
Re: Viessmann 2014 (h0)
«
Reactie #9 Gepost op:
23 January 2014, 23:32:36 »
@Hans waarom zou dat niet kunnen? Ze weten nu hoe het moet (of gaan dat nog regelen). Als het een succes wordt zou het raar zijn om daar geen vervolg aan te geven.
Gelogd
Voor grootspoorfoto's zie
site
Print
Pagina's: [
1
]
Omhoog
« vorige
volgende »
Je bent hier:
BeneluxSpoor.net forum
|
Materieel
|
Neurenberg
|
Archief 2014
|
Viessmann 2014 (h0)