Welkom,
Gast
. Alsjeblieft
inloggen
of
registreren
.
1 uur
1 dag
1 week
1 maand
blijvend
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Forum
Zoeken
Encyclopedie
Help
Kalender
Inloggen
Registreren
Doel:
€250.00
Donaties:
€88.00
Per saldo:
€-162.00
Steun ons nu!
Laatst bijgewerkt
op 03-06-2025
Vacature:
secretaris bestuur
Algemeen
Plaatje uploaden
Vraag en aanbod
Fotowedstrijd
Modelspoorwinkels
Youtube kanaal
Modelspoorkaart
De stichting
De stichting en team
Contact
Financieel
Algemene voorwaarden
Commerciële accounts
Forumregels
Disclaimer
F.A.Q.
Recente berichten
BeneluxSpoor.net forum - Recente berichten
Abonneer op Webslice
Raadplaatje
door
henk
Vandaag
om 16:15:27
Smeren, vet, olie, enz
door
Ferdinand Bogman
Vandaag
om 16:14:42
Nieuwe ruimte, nieuw baanplan
door
DJV
Vandaag
om 16:14:20
NS bestelt 36 Flirt Flex treinstellen
door
Ferdinand Bogman
Vandaag
om 16:12:32
BNLS modulebaan: Werkspoor-Kathedraal 3.5
door
MOVisser
Vandaag
om 16:06:41
Vragen over een railplan uit de RRAILHOBBY van sept. 1988
door
Peter Kleton
Vandaag
om 16:03:56
NS Mat 35 Maple Leaf
door
prutser
Vandaag
om 16:02:33
Hulp gezocht bij omwisselen cilinders Franse stoomloc 141R
door
Eelco Storm
Vandaag
om 16:01:07
De bouw van “Bahnstrecke Lahr”
door
Peter.v.L
Vandaag
om 15:20:19
Stottering Piko 98551BD
door
Modeltreinmulder
Vandaag
om 15:11:25
Bentheimer Eisenbahn, gisteren, vandaag en morgen.
door
Hans Reints
Vandaag
om 15:09:26
"Litter Bin" voor Brits spoor en Britse modelspoorprojecten
door
Hendrik Jan
Vandaag
om 15:07:12
Toon hier je nieuwe (model-) spooraanwinst(en)...
door
Dion
Vandaag
om 14:59:04
Spelregels 'Raadplaatje'
door
R1954
Vandaag
om 14:27:17
ICR-rijtuigen, voor welk merk ga je? LSmodels, PBmodels, Exact Train of Piko?
door
Sicco Dierdorp
Vandaag
om 14:26:17
Roco 290 digtaliseren
door
Herb73
Vandaag
om 14:09:55
Lodewickshaven
door
Ronald Halma
Vandaag
om 14:03:23
Bf Kibronn
door
Benelux795
Vandaag
om 14:01:38
ByPass Junction, een Amerikaanse modelbaan in N
door
RobVille
Vandaag
om 13:56:36
Mijn eerste H0-modeltreinbaan in aanbouw
door
Wim Vink
Vandaag
om 13:23:56
Doornvliet
door
HenkN
Vandaag
om 13:14:43
Ombouw/Pimpen Bolle neuzen
door
bollen neus
Vandaag
om 12:45:10
Ermehuizen, dienstregelingsjaar 1973/1974
door
spoorijzer
Vandaag
om 12:32:52
BMB 00-Modulebaan, BMB-Rijdagen en BMB-Deelname aan Beurzen & Evenementen
door
Hans van de Burgt
Vandaag
om 11:31:50
The Summer of 69
door
Duikeend
Vandaag
om 11:17:52
Sluitseinen REEtitec 1300
door
Ronald Halma
Vandaag
om 11:07:14
Zelfgemaakt BiDiB modules
door
bask185
Vandaag
om 10:34:12
Spoor Groep Zuid 22-23 november Helmond
door
Hans van de Burgt
Vandaag
om 10:15:36
LS Models 2025
door
Martijn193
Vandaag
om 09:17:45
Nieuw huis, nieuwe baan
door
Benelux795
Vandaag
om 08:56:04
Je bent hier:
BeneluxSpoor.net forum
|
Materieel
|
Neurenberg
|
Archief 2014
|
Viessmann 2014 (h0)
« vorige
volgende »
Print
Pagina's: [
1
]
Omlaag
Auteur
Topic: Viessmann 2014 (h0) (gelezen 4048 keer)
Dion
powerd by Uhlenbrock & Esu
Offline
Berichten: 6056
stationsplein Baden-Baden
Viessmann 2014 (h0)
«
Gepost op:
22 January 2014, 00:37:30 »
http://www.menzels-lokschuppen.de/pdf/2014/Viessmann/Viessmann%20Neuheiten_2014.pdf
Gelogd
groetjes Dion
Arjen-V
Offline
Berichten: 760
Internationaal Cargo-MCN
Re: Viessmann 2014 (h0)
«
Reactie #1 Gepost op:
22 January 2014, 12:17:46 »
Stiekem heel benieuwd hoe ze de aandrijving en sound-module in de unimog willen gaan wegwerken, zo heel veel ruimte bied het model niet.
Gelogd
Schaal 1:1 analoog Tijdperk V/VI. En Duisterhuizen 1:87 digitaal Tijdperk V/VI met Multimaus.
Bekijk ook eens de door mij gemaakte en gereden Cabineritten op:
https://www.youtube.com/channel/UChuGR8MaMjYiE29gUXZpKQA
Spoorslag 70
Offline
Berichten: 106
Periode III/IV
Re: Viessmann 2014 (h0)
«
Reactie #2 Gepost op:
22 January 2014, 16:07:11 »
De aandrijving zit in de wagon " Dabei ist die Antriebseinheit, welche dem Robel ähnlich ist, im Fahrleitungsbauwagen untergebracht."
«
Laatst bewerkt op: 23 January 2014, 08:37:01 door Peter Korsten. Reden: citaat van vorig bericht verwijderd: klik op Reageer in plaats van Citaat
»
Gelogd
eric10nl
Offline
Berichten: 792
Re: Viessmann 2014 (h0)
«
Reactie #3 Gepost op:
22 January 2014, 20:13:59 »
De fontein met Led verlichting is leuk, die komt er hier waarschijnlijk wel.
Gelogd
H0 (Fleischmann Profi), IB, Loconet, S88 en I-train
ex-DR V100
Offline
Berichten: 1214
1 gele trein maakt nog geen NS ...
Re: Viessmann 2014 (h0)
«
Reactie #4 Gepost op:
23 January 2014, 13:39:47 »
Het verlichte DB -logo lijkt mij wel wat. Benieuwd naar het formaat ...
Gr, marc
Gelogd
eric10nl
Offline
Berichten: 792
Re: Viessmann 2014 (h0)
«
Reactie #5 Gepost op:
23 January 2014, 18:07:10 »
de formaten staan er toch gewoon bij
5075 H0
Maße/Dimensions: 1,67 x 0,33 x 1,19 cm
5875 N
Maße/Dimensions: 0,88 x 0,1 x 0,7 cm
Gelogd
H0 (Fleischmann Profi), IB, Loconet, S88 en I-train
ex-DR V100
Offline
Berichten: 1214
1 gele trein maakt nog geen NS ...
Re: Viessmann 2014 (h0)
«
Reactie #6 Gepost op:
23 January 2014, 18:44:59 »
Zover niet eens gekeken, ben een plaatjeskijker. Zie wel hoe groot ie is (of smoelt), als ie in de winkel ligt.
Gelogd
Peter Crossrail
Offline
Berichten: 642
Re: Viessmann 2014 (h0)
«
Reactie #7 Gepost op:
23 January 2014, 19:07:19 »
Dat verlichtte logo is ook wel geinig voor mijn geplande baan.
mvg, Peter
Gelogd
Hans Wolbers
Offline
Berichten: 692
Re: Viessmann 2014 (h0)
«
Reactie #8 Gepost op:
23 January 2014, 23:19:31 »
Dat verlichte logo zou heel geinig zijn als dat het NS Logo was.
Maar vrees dat we daar alleen maar van zullen blijven dromen.
Gelogd
rail4marcel
Offline
Berichten: 5276
Re: Viessmann 2014 (h0)
«
Reactie #9 Gepost op:
23 January 2014, 23:32:36 »
@Hans waarom zou dat niet kunnen? Ze weten nu hoe het moet (of gaan dat nog regelen). Als het een succes wordt zou het raar zijn om daar geen vervolg aan te geven.
Gelogd
Voor grootspoorfoto's zie
site
Print
Pagina's: [
1
]
Omhoog
« vorige
volgende »
Je bent hier:
BeneluxSpoor.net forum
|
Materieel
|
Neurenberg
|
Archief 2014
|
Viessmann 2014 (h0)