dus als ik het goed begrijp kan het alleen met een computer.er is dus geen andere manier om dit op te lossen.ik lees in andere draadjes over asymetrische DCC, en ook dat dit alleen bij speciale decoders kan.ik heb zo´n beetje vanalles door elkaar.Tams Lenz Trix-decoders en ESU lokpilot 3.0.
6960 - Elektronische automatische vertraging EVA- voor het langzaam aanzetten en afremmen van gelijkstroomlocomotieven. Kan worden ingebouwd voor elk hoofdsein, op de vrije baan of in de buurt van het station. Alle treinen, ook treinstellen en geduwde treinen, komen met het EVA-systeem netjes voor het sein tot stilstand. Er zijn extra functies voor het terugzetten binnen de invloedsfeer van het sein zonder treinbeinvloeding en tevens een snelremming bij een bezet blokNiet geschikt voor de digitale systeem
Bij de laatste digitale versterkers en boosters van Roco is de remgenerator overbodig.
Lokpilot 3 ondersteunt in elk geval geen ADCC, Tams en Trix vermoed ik van niet en Lenz alleen bovengenoemde types.