Ook een probleem is dat als je van rijrichting veranderd de hele opstartprocedure opnieuw begint
Spoorgenoten,Vandaag even op de fiets naar MTE geweest.Geen stapel gezien voor losse verkoop (wel reeds bestelde dozen nog af te halen/te versturen), maar .....ik heb hem.En wat lees je nu op de site: opperdepopMaar mooi dat ie is!!!!!!!!!
Eerst even naar alle handgrepen gekeken en ja hoor: de handgreep op de motorbak ontbrak
Ik ben trouwens benieuwd hoelang die geëtste koppelingen meegaan. Het metaallaagje is flinterdun en er zitten al diepe krassen in na een aantal keren loshalen.
...maar waarom de achterste uitschakelen? Ik vind het fijn om op zoveel mogelijk punten stroom af te nemen en weet geen nadeel te verzinnen...
Als ik het geluid start met F1 en ik wil hem vervolgens laten rijden (stap 8 op mijn Lenz LH100) dan zwelt het geluid aan, het geluid wordt wat zachter, het geluid houdt op en vervolgens gaat de trein rijden echter zonder geluid.Doe ik iets niet goed ?Wiebe
... Het metaallaagje is flinterdun en er zitten al diepe krassen in na een aantal keren loshalen....
valt heel erg mee hoor, zo flinterdun is het niet
Preisgruppe 89 dus: 154,98 €
Gerrit,Toch even een korte reactie. Ik heb mijn fout ontdekt en heb dit ook als bericht op het forum geplaatst. Het betrof het feit, dat F1 als momentschakelaar stond ingesteld ipv als permanente schakelaar.Verder heb ik niet gesproken over F8 doch over stap 8 in de rijsnelheid