Nou Kras, simpel...... ik heb al heel wat baanartikelen aangeleverd aan diverse bladen (op hun verzoek ) maar van Railhobby nog nooit iets gehoord. En ik draai al 14 jaar tentoonstellingen. Dus blijkbaar is er bij RH niet zo een geen behoefte aan nieuwe artikelen
waarom zou ik een blad kopen die ik zelf helemaal gevuld heb ?? lekkere dooddoener weer Sobat, of moet ik de nachtwacht beter kunnen schilderen als ik het origineel een butschilderij vind ??Al moet ik wel zeggen, de RM heb ik tegenwoordig in 8 minuten uit, de RH in 30 min . dus qua Nederlandse bladen gaat de RH langzaam omhoog, en zit de RM al jaren op een voor mij persoonlijk een bedenkelijk nivo.Het is dat Len het modelspoorgedeelte nog een beetje sjeu geeft, maar de eerste 60 pagina's lees ik niet eens, maar dat ligt aan mij, ik geef geen moer om treinen
Nee Marty ik zeg niet dat jij het blad moet vullen, maar als je inhoudelijk commentaar heb, laat dan zelf eens zien hoe of dat het wel moet. Ook Len is op een gegeven moment aan het eind van zijn latijn, en dan............
Het is dat Len het modelspoorgedeelte nog een beetje sjeu geeft, maar de eerste 60 pagina's lees ik niet eens, maar dat ligt aan mij, ik geef geen moer om treinen
Op de een of andere manier associeer ik Railhobby nog steeds heel erg met namen als Albert Roozenboom en Carel van Gestel.
Ik zou zeggen, doe je best en lever zelf diepgaande modelbouwartikelen aan. Simpel toch.....
In het algemeen geldt dat de bladen minder hebben te bieden naarmate je langer de hobby beoefent. Maar daar kunnen ze weinig aan doen.