@NS6400 Dit vind ik wel erg interessant.1)welk korte spoortje te waalwijk bedoel je precies?? (Is dit het korte spoortje aan de kaatsheuvelse kant gelegen langs de losweg?)2)Is er een jaartal bekend? (Was dit niet een geel treinstel planU die NVBS ritten reed in 1970??)Probeer het eens de site terug te vinden op internet met wat moeite misschien en stuur me daar eens persoonlijk een linkje van als je wilt.Dan ga ik en teun v kastel dat proberen voor je uit te zoeken!Mvg jamie diks
Ja ook dit ging naar Oosterwijk
Nee, ik heb niks met Jamie te maken. Ik woon alleen in dezelfde regio waar vroeger een spoorlijn doorheen liep. Mijn modelspoor-interesse ligt meer aan de overkant van de oceaan. Hoewel de bouw van het station in Geertruidenberg nog steeds een van de vele "projectjes" is die in mijn achterhoofd rondzoemen. Groet,Paul
Voor wat fotos van de DE 41 op het lijntje naar Oosterhout heb ik hier nog een linkje met wat zelf gemaakte fotos op div plekken aldaar en te Dordrecht Zeehaven:http://www.flickr.com/photos/35031078@N08/sets/72157626614267884/Hopelijk bevallen de foto's