Topantwoord Martijn, thanks! Heb ik toch niet goed gelezen en heb ik nu een juist nummer voor de tram.(Alleen hebben mijn RET citadissen ook een 2000 nummer. Ach, who cares.)
en?dit is een haagse tram dus infeite gezien geen dubbel nummer de combino's in amsterdam zijn ook 2001/2151 en 2201/2204Groet martijn
Wes, ik weet niet 100% zeker of hij er 5 juli ook weer is.Hij heet Holger Beine.Wij staan standaard links naast hem, met tram en trein modellen.Mvg, Michel
155 stuks.De oorspronkelijke order van 95 voor Amsterdam en de geplande 60 voor Rotterdam.Zoals we weten koos Rotterdam voor de Citadis, maar voor de order van 155 stuks gold een kwantumkorting.Bij 95 stuks verviel die, en Amsterdam wilde dat niet mislopen, dus verhoogden ze hun aantal naar de totale 155.Had Rotterdam hun 60 stuks wel besteld, dan hadden er dus nog ongeveer 60 Bolkoppen een revisiebeurt gehad en nu waarschijnlijk nog rijden.Bedankt Rotterdam!!!!! >Mvg, Michel
Haha, I know. Als het goed is (van Paul) zou hij er weer staan. Overigens: Link vanaf de bezoekerskant, of als kraamhouderskant? Citaat van: Michel van den Hof op 03 June 2014, 19:35:28Wes, ik weet niet 100% zeker of hij er 5 juli ook weer is.Hij heet Holger Beine.Wij staan standaard links naast hem, met tram en trein modellen.Mvg, Michel5 Juli; dan is toch de tramoptocht in Den Haag ?(of; 's ochtends naar Houten en 's middags naar Scheveningen, want begin om 15.00?)Frank