Gert :Bij jou in ieder geval nog steeds niet...Zo jammer.Bernd doet niets meer of minder dan anderen voor hem al ruim 6 jaar doen...Dus het heeft niets los gemaakt. De branche weet het al en speelt er al op in.De brawa v100 modellen, het fietsenrijtuig, de verkeerde bedrukkingen op lsmodels, de knabbel en babbel en ga zo maar door.Dat is na klachten van de consument en na reactie van de brache tot stand gekomen.En Bernd heeft in deze een punt.En ik neem aan dat dit prima opgelost gaat worden.
@Lokpaint, absoluut, ik bedoel het formuleren van...Ik vind zeker dat Gert een punt heeft, hij drukt zich ( vind ik ) ongelukkig uit.Zijn eisen zijn onhaalbaar, en die haalde jij ook aan.Ik vergelijk dus niet jou werk en eisen ten opzichte van het massa werk.
Er is maar 1 fabriek, 1 fabrikant, 1 (wel meerdere) type machine die de echte LEGO maken en die staat in Denemarken. Deze machines zijn met perfectie gebouwd. Er vallen miljoenen blokjes uit de machines en elk blokje is goed.
Ik stop ermee Gert.Je snapt mij nog steeds niet.Ik geef je namelijk al lang gelijk, maar ben het niet eens met hoe je je eerste post bracht naar de branche..En ook hier staan weer argumenten in dat ik denk...wauw..
Nee hoor, niet onhaalbaar. Kijk eens in de autobranche. Hoe lang zou een autodealer het volhouden als hij producte klakkeloos levert denk je?Dat doet hij dus niet. Afgezien van wat hij zelf kan controleren eist een autodealer terecht dat de fabrikant zijn kwaliteitscontrole op orde heeft.
Ik ben het volledig met Bernd eens! Dat gezeik dat je modellen in winkels moet gaan beoordelen omdat er wel eens iets mis kan zijn, moet maar eens afgelopen zijn! En als het toch nodig is, dan gaan de heren winkeliers maar zelf al hun koopwaar vooraf keuren!Dat ongeïnteresseerd dozen schuiven is echt niet meer van deze tijd!Dus heren: Vanaf nu doet u zelf maar de controle voordat u spullen te koop aanbied!Ik roep iedereen die het hiermee eens is op om in dit draadje te pleiten voor een actieve houding van verkopers. Spullen die niet deugen meteen terug sturen heren winkeliers.Dat is wat wij willen!mvg,Gert
Kan het zijn dat Artitec onvoldoende grip heeft op het afwerkingsproces?
hoiIk vind je argumenten nu niet echt steekhoudend.Mijn vader had een vanaf de fabriek overgespoten volvo, die naarmate je hem steeds meer poetste steeds witter i.p.v. blauw werd Mijn motor heeft een probleem met de schakelaars, al 3x vervangen.Mijn overbuurman had een opel waarvan de verf in de regen oploste.Terugroepakties van vrijwel alle merken, nog steeds een regelmatig verschijnsel.Bart