Ik ben geen dozenschuiver zoals Gert aangeeft.
@ @sko
Hoe nu verder? Deel van mijn collectie al verkocht en zet nu maar in op Philotrain wat ook niet altijd klopt, maar wat voor mij nog steeds top of the line is ( de eerste hiervan moet overigens nog komen hoor) en natuurlijk andere producenten zoals MK en misschien ook Werps. Alleen ja, dat kost nog meer en ik vind Att al duur...
Je blijft als verkoper immers verantwoordelijk.
Is het beledigend als ik het distributiekanaal en de producenten op hun verantwoordelijkheid aangaande kwaliteitscontrole wijs? Als dat als beledigend wordt ervaren, dan wordt het de hoogste tijd dat de complete branche cursussen klantvriendelijkheid gaat volgen...
HoiIk heb nog nooit meegemaakt dat een verkopers van lego/ playmobil of wat dan ook een produkt vantevoren controleerde.Het is puur een brancheprobleem. Of de fabrikanten hebben het proces niet onder controle, of de klant is gewoon te veeleisend.Ik denk dat beide zaken hier van toepassing zijn.bart
Het is maar net hoe je iets brengt. Gezien je laatste zin, zie ik geen verbetering optreden of het muntje vallen. Dan doet Lokpaint het beter.