...Heeft mijn winkelier geen enkel product dat voldoet aan mijn eisen, koop ik niets en ga teleurgesteld naar huis en meld eventueel op BNLS dat producent A,B of C een slecht product heeft gemaakt. Ik kan dat echter niet met foto's staven, want ik heb niets gekocht!! Mensen die wel iets gekocht hebben en dus foto's in hun postings kunnen zetten, kunnen m.i. in de tekst hooguit hun teleurstelling uiten dat het product voor hun niet 100% top of the line is, maar het product niet afkraken. Dan ben je m.i. niet consequent. Nogmaals, ik heb het hier niet over problemen die pas bij het gebruik van het product naar voren komen zoals bijv. het snel heet worden van een decoder.Koop je echter, om wat voor reden dan ook, via het internet dan zie je pas thuis dat het product niet voldoet aan jouw eisen. Dat is nu eenmaal het risico van "ongezien" kopen. Wil je zeker weten dat je een perfect model toegestuurd krijgt, dan zal je je winkelier moeten verzoeken voor het opsturen het product uit zijn doos te halen en het zowel visueel als mechanisch te testen. Als je dat wilt, dan ben ik er van overtuigd dat je winkelier dat tegen een passende (extra) vergoeding voor je wil doen. Dan nog heb je het risico dat een, volgens de winkelier perfect model, niet voldoet aan jouw 100% top of the line eisen. Ook daar zal hij wel aan tegemoet willen komen als je bijvoorbeeld de retourkosten voor je rekening neemt. Misschien zijn er zelfs webwinkels die deze service helemaal gratis aanbieden. Hoe dan ook, ook al koop je via het internet, voor klachten richt je je tot je winkelier. Ben je ontevreden met een product dan stuur je het hem terug en ga je geen foto's op het internet zetten van iets wat je niet gekocht hebt. Nogmaals, tegen teleurstelling uiten heb ik geen enkel bezwaar maar geef dan tenminste wel aan dat je het product desalniettemin gekocht hebt....
Spullen die niet deugen meteen terug sturen heren winkeliers.
Goh joh, mediamarkt controleert ook al z'n spullen als het binnenkomt.......ook daar kan een foute tussen zitten. Als je wilt dat het product nog eens een keer zo duur wordt zou ik deze actie voeren...
Die onthoud ik Gert...die onthoud ik.
p.s. Raar dat er ineens moderator controle op zit, hier wordt eindelijk eens een serieus probleem met de fabrikanten (enkele) aangekaart en we wonen toch in Nederland?!
Wat er bij artitec maar ook andere modellen aan de hand is met de spuitfouten etc., is dat het zo makkelijk niet hoeft te gebeuren. Het is niet iets onmogelijks of peperduur maar simpel, netjes werken/spuiten!
MediaMarkt pretendeert geen speciaalzaak te zijn. Je weet dus van te voren dat je te maken hebt met een dozenschuiver!