het verschil in detail van de ballast beter tot z'n recht komt wanneer het even op een neutraal plankje in de rails wordt gestrooid. (Zo'n testplankje of zo)Antw: ik maak het op de baanhet is nog niet geheel droog en een proefplankje is aan daan om dat te maken(is hij ook mee bezig) Ik vind de scenery naast de baan (persoonlijke mening ) niet fraai Weet niet welke scenery je bedoelter zit niks tot heel weinig omdat eerst de ballast erin doeen doet niet ten goede aan de ballast van sneeuwregen/SceneryScapers.We zullen zienIk stroi de ballast en lijm het inhet aanzicht zo puur gebruikt kan ik niet veranderenLater kan ik wel met dry brush iets het aanzicht beinvloedenmaar het pure ballast ingelijmt zal eruitzien zoals het ishet is voor mij de 1e keer met deze ballastwerkt wel fijn en persoonlijk vind ik de kleuren gemengd mooiermaar daar maak ik nog wel een paar foto's van volgende weekheeft het ook tijd om te drogenTevens ziet het ernaar uit dat op de foto de ballast nog niet is opgedroogd, dus dit is sowieso nog niet het eindresultaat, toch?Wes
Dat gaat er goed uitzien!Verders geen Grassmaster gebruikt, zo uit het handje? .Gr Koen. Tipweet niet welke omgeving je doet maar ik zou nog een beetje fine licht gekleurd strooisel gebruiken wat een beetje op fijn grind lijkt om het pad rondom de kerk/huis op te smucken.
Dat ziet er best goed uit! Misschien de overgang ondergrond/mat iets meer wegwerken, ik vind het nu een beetje abrupt lijken.Mooie rotsen ook! Zelf gemaakt?Groet,Jan
Weet niet wat ie gebruikt als ondergrond maar kun je het niet verwijderen ?