werkt en doet wat paint ook doetDus sat is niet veel anders /beter(vind ik)
Je geeft onjuiste informatie. Dat moet je niet doen.Groet,Tjalling
[...]wat ik zie is wat bij mij werkten ik ben geen expert (zoals anderen ook aangeven)met programma'sdat er mensen zijn die er zeer in verdiept zijn O.K
ik ben met mn baan bezig en ben blij dat ik met de computer kan doen wat daarvoor nodig is
wat ik wil een simpel programma zoals de link naar de kentekens en dan klik en printen maar
Eerlijk gezegd ken in Inkscape niet, maar als het een programma is dat vector-georiënteerd is, dan kan dat wellicht net zo prima werken als met Adobe Illustrator. Wat wèl belangrijk is dat je je documenten als hoge resolutie PDF kunt wegschrijven, zodat elke printshop er mee uit de voeten kan.Een pixel-georiënteerd programma zoals Adobe Photoshop is voor dit soort dingen minder geschikt omdat kleine opschriften zoals straatnaambordjes en kentekenplaten, dan pixelig worden afgedrukt.Je zou misschien denken dat als het zo klein wordt afgedrukt, je het minder snel ziet... maar dat is volgens mij niet waar: hoe kleiner je afdrukt, hoe hoger de kwaliteit moet zijn..
Eerlijk gezegd ken in Inkscape niet, maar als het een programma is dat vector-georiënteerd is, dan kan dat wellicht net zo prima werken als met Adobe Illustrator. Wat wèl belangrijk is dat je je documenten als hoge resolutie PDF kunt wegschrijven, zodat elke printshop er mee uit de voeten kan.
Ik ben niet zo handig met dit soort programma'sgaat weer foutof de print bereiken kloppen weer niet
Stel je vind op het net een fraaie collectie met van alles en nog wat op een A4 formaat.Dan heb je toch geen keus meer om het in een bepaalde kwaliteit weg te schrijven ?Laat staan dat je kunt uitvogelen op welke schaal het is en hoe je dit evt moet verkleinen/vergroten, alvorens je het tracht op te slaan.
Rest me nog de vraag wat een printshop er mee van doen heeft als het juist het idee is om het thuis zelf tedoen,zodat je ook een beetje kosten bespparend bezig bent.Mocht je niet onder een externe bron uit kunnen komen voor het printen,kan zo'n zelfde tent dan ook niet zorgen dat het geen wat je aanlevert op schaal wordt uitgeprint ?T zal een leuk centje kosten dus dan mag je van een professioneel bedrijf minstens verwachten dat het verschalen bij de prijs inbegrepen is,of denk ik dan te hollands/simpel en goedkoop voor mijn portemonnee ?