En dat rijmt niet echt met elkaar
Misschien is een modelspoortentoonstelling voor jou niet echt weggelegd, Huub. Als je er zoveel problemen mee hebt is het inderdaad beter om niet te gaan, er blijft dan in ieder geval meer ruimte over voor die bezoekers die het wel leuk vinden om te komen. En dat geldt voor elke tentoonstelling, niet alleen Eurospoor
effe tussen door:Ik vraag me wel eens af hoe het (sociale) leven sommige die hier schrijven er uit ziet.Oh de gemiddelde psycholoog smult hier van........ En respect voor degene die een partner hebben die dat allemaal vol kan houden........
Ach, ik vind het sowieso wonderbaarlijk dat de meerderheid van de jongens/mannen die met treintjes spelen blijkbaar op de een of andere manier aan een vriendin/vrouw/man komen (mezelf niet uitgezonderd, gezien dat ik naast modeltreinen nog meer treinenhobbies heb....)Eelco
Dat is vrijwel het hele draadje verder, elk jaar weer en weer en weer en weer....
Heerlijk hè die BNLS tradities.
In de tijd dat je met je treintjes speelt heb je geen tijd om achter ander vrouwelijk/ mannelijk schoon aan te vangen
Heerlijk hè die BNLS tradities. Al weer een tijd geleden dat iemand begon over de bezorgdatum van Railmagazine...