anderhalf tot twee uur beurs.
Waarom betaal jij 17,50 als je online je kaartje gewoon koopt voor 15,50 inclusief administratiekosten?? Zijnde dezelfde prijs als vorig jaar.......
Dan wordt het toch tijd dat je wat beter in detail naar andermans bouwwerken leert kijken, in 2 uur kun je nooit meer dan een heel oppervlakkige indruk krijgen van de banen die er staan en dan zijn de kramen nog aan de beurt.. Ik ben van mening dat je nooit over een baan kunt oordelen als je hem niet kritisch van dichtbij bekeken hebt, uitzonderingen daargelaten (er zijn nu eenmaal spaanplaten racebanen met geen ander doel dan rijlengte maken, die laat ik ook buiten beschouwing).Groet, Bessel
Tenslotte : de toegangsprijs is niet gebaseerd op bezoekers die een vluchtige blik willen werpen en dan weer vertrekken, maar als jij in de jurk van je vriendin komt mag je vast gratis naar binnen.....
Begint me zomaar iets te dagen...
Ik geef tot twee keer toe aan dat de prijs voor mij niet doorslaggevend is,
Overigens vind ik ook 15,50 nog steeds een boel geld voor een beurs.
Als je types zoals ik liever niet op je beurs ziet, zeg het gerust. Voor mij geen probleem om weg te blijven, hoor.
Als je types zoals ik liever niet op je beurs ziet, zeg het gerust. Voor mij geen probleem om weg te blijven, hoor.Ik ken er nog wel een paar, geef ik het hun ook door.Huub