Ik vind € 15,00 per persoon veel geld voor een matige beurs en half gevulde hallen. Vind sowieso de organisatie de laatste jaren zeer matig.
Inderdaad! En asociaal!Ik kom al jaren niet meer naar Eurospoor en nu ik zie dat de prijs idioot hard stijgt, doe dan een combinatie kaartje 30,- incl retour ns kaartje door het hele land bijv.
Om een wijs slogan van de afgelopen maanden een beetje te verbasteren:Of je gaat of je gaat niet.
Dan ben je vorig jaar zeker niet geweest.
Eurospoor is behalve Vrijdag ook op Zaterdag en Zondag Hoeft dus geen belemmering te zijn. Als ik het me goed kan herinneren kwam die familiekorting pas vlak voor de beurs beschikbaar.Zou de site van Eurospoor gewoon in de gaten houden.
Hoezo dan, vorig jaar was het ook erg duur en ook slechte organisatie kan ik me herinneren.
Ik wil juist die hele horde gezinnen en kinders een beetje vermijden zolang het nog kan op vrijdag kun je nagenoeg alleen maar struikelen over de grijze en kale hoofden is tot nu toe altijd mijn ervaring geweest
Hoezo dan, vorig jaar was het ook erg duur en ook slechte organisatie kan ik me herinneren. Er waren veel klachten. Mijn schoonmoeder gaat altijd naar de Kreadoo die is sowieso langer qwa dagen en veel beter neergezette kraampjes. Daar moeten ze naar kijken. Ik vond vorig jaar dat de clubs met de banen de overhand hadden, dat moet andersom, meer winkeliers, meer kraampjes, heb je meer kraampjes kan de prijs om laag voor de winkeliers en er is dan meer overzicht.