Doel:€250.00
Donaties:€128.00

Per saldo:€-122.00

Steun ons nu!

Laatst bijgewerkt
op 16-04-2024

Vacature: secretaris bestuur
Algemeen

De stichting

Recente berichten

Vijfhuis (v.h. Frotterdam) door barry1972
Vandaag om 01:52:03
Mijn eerste H0-modeltreinbaan in aanbouw door bigboynl
Vandaag om 01:23:06
Decals voor een Roco 64892 DSG Speisewagen door frits959
Vandaag om 01:22:36
Einde Koemo ballast ??? door Ronald69
Vandaag om 01:14:28
Keerlusmodule Digikeijs DR5013 gaat na willekeurig aantal rondes op kortsluiting door Bert_Apd
Vandaag om 00:57:40
Frans/Belgisch H0e baantje door NS264
Vandaag om 00:44:46
Kleine Baan in H0 (≤ 0.5m²) door NS264
Vandaag om 00:19:08
LS Models 2024 door Albert.H0
Vandaag om 00:17:47
h0 diorama USA “The Paintshops” door Whis
Vandaag om 00:08:34
Ronald en Wanda's "Southern Comfort" swamp layout! door class 37
Vandaag om 00:06:03
Nederland jaren 50 op basis van mijn roots door defender
19 april 2024, 23:05:17
Haandrecht materieel door orientexpress
19 april 2024, 23:02:39
EifelBurgenBahn door Frank 123
19 april 2024, 23:01:42
Mallnitzer Tauernbahnstrecke ÖBB N Spoor door Schachbrett
19 april 2024, 23:00:45
Traintastic - modelbaan besturingssoftware (gratis en open source) door bask185
19 april 2024, 22:27:47
Hengelo in 1981-1982, maar dan anders: Kassenberg in N door raymond erdtsieck
19 april 2024, 22:23:17
Laag-Baarlo door Benelux795
19 april 2024, 22:22:31
Een stukje Odsherreds Jernbane (OHJ) door gdh
19 april 2024, 21:51:42
US diorama in H0 door Wim Vink
19 april 2024, 21:38:59
IC-trein naar Berlijn in model, welke rijtuigen? door Michiel 80
19 april 2024, 20:49:29
Toon hier je nieuwe (model-) spooraanwinst(en)... door johanw
19 april 2024, 20:31:36
La Fabrique (1:87, 0,16m2) door tothebeach
19 april 2024, 20:02:10
Cranicher Altbahn door Arjen52
19 april 2024, 19:47:50
BMB 00-Modulebaan, BMB-Rijdagen en BMB-Deelname aan Beurzen & Evenementen door Hans van de Burgt
19 april 2024, 19:41:34
Van Biervliet/B Models 2019, nieuws van de fabrikant door Sicco Dierdorp
19 april 2024, 18:55:04
Aachenau West door MichielB
19 april 2024, 18:48:39
Jeugdsentiment (show je oude treintjes) door thonis
19 april 2024, 18:36:00
Openen Lima Hondekop door Mispoes
19 april 2024, 17:59:32
Piko 2200 (52686)+ uhlenbrock 76420(?) door Ben
19 april 2024, 16:14:12
Onlangs gespot - gefotografeerd, de foto's door dh3201
19 april 2024, 15:30:48
  

Auteur Topic: Plan V 965  (gelezen 19578 keer)

Remystoom

  • Offline Offline
  • Berichten: 1189
  • Bestuur MSG-Drechtsteden
Re:Plan V 965
« Reactie #15 Gepost op: 31 mei 2013, 00:12:02 »
http://www.nmld.nl/nl/object/2806
Zo ziet 'ie eruit,(plan V 876) niet slecht toch?
Van mij mogen er meer stellen bewaard worden!

Grtjes Remy
Vrijwilliger Veluwsche Stoomtrein Maatschappij. Favoriete Dampflok: Serie Br 52,52.80.81 enz,50.35-36,50 en 01.10

Remunj

  • Offline Offline
  • Berichten: 7812
Re:Plan V 965
« Reactie #16 Gepost op: 31 mei 2013, 08:44:19 »
En waarom?
beetje onzinnige opmerking.
Als er al een stel bewaard wordt is dat meer dan voldoende.
Wat denk je dat stallingsruimte kost en eventueel onderhoud als je er ook mee wilt rijden.
Prorail is echt geen filantropische instelling waar je zo een spoortje ter beschikking krijgt.
En loodsruimte is ook neit altijd voorhanden wil je een treinstel overdekt kunnen stallen om hem te beschermen tegen weersinvloeden.
Kan je beter gaan voor een ander type treinstel wat nog niet bewaard is/wordt.

Gr.
Eric
Gr.
Eric

Mispoes

  • Huiskat van Benelux en vriend van de Biljettencentrale.
  • Offline Offline
  • Berichten: 8829
  • Hengelooo 1:160
Re:Plan V 965
« Reactie #17 Gepost op: 31 mei 2013, 08:59:32 »
En waarom?
beetje onzinnige opmerking.

Minder onzinnig dan een vraag stellen en het antwoord niet afwachten...
Das Pausenbrot schmiert Westfalen mir.

Niels B

  • Offline Offline
  • Berichten: 1816
    • Arnhem in de jaren ´80
Re:Plan V 965
« Reactie #18 Gepost op: 31 mei 2013, 09:04:00 »
 ;D

Remystoom

  • Offline Offline
  • Berichten: 1189
  • Bestuur MSG-Drechtsteden
Re:Plan V 965
« Reactie #19 Gepost op: 31 mei 2013, 16:56:34 »
Ik bedoel het alleen maar goed hoor! ;)
In mijn regio zag ik ze eerst elke dag.

Grtjes Remy
Vrijwilliger Veluwsche Stoomtrein Maatschappij. Favoriete Dampflok: Serie Br 52,52.80.81 enz,50.35-36,50 en 01.10

Emiel_nl

  • Offline Offline
  • Berichten: 586
Re:Plan V 965
« Reactie #20 Gepost op: 22 juni 2013, 18:53:30 »
Plan V rijdt van geen kanten, vergeleken met SLT.
Dat ligt er maar aan hoe je het bekijkt. In de 11 jaar dat ik nu met mat'64 rij, ben ik er nog nooit mee gestrand. Sinds ik SLT rij, (2010) heb ik al een stroomafnemer verspeeld (niet goed afgesteld), ben ik midden op de hoofdbaan tot stilstand gekomen zonder aanwijsbare reden en alleen een shutdown hielp nog en heb ik al heel wat ellende gehad met splitsen/combineren te Ut en Gdm met vertraging tot gevolg. SLT heeft niet voor niets de technische bijnaam WOW*.
Groetjes,
Emiel
* Windows Op Wielen

Gert1

  • Gast
Re:Plan V 965
« Reactie #21 Gepost op: 22 juni 2013, 19:07:20 »
Realiseer je dan wel dan mat '64 op het moment dat jij ermee begon te rijden al door en door bekend was bij NS, terwijl SLT nieuw materiaal is. Je vergelijk dus zeer volwassen materieel met materieel dat de kinderziektes wellicht nog niet helemaal ontgroeid is.

mvg,
Gert

André82

  • Offline Offline
  • Berichten: 912
Re:Plan V 965
« Reactie #22 Gepost op: 22 juni 2013, 20:29:51 »
Realiseer je dan wel dan mat '64 op het moment dat jij ermee begon te rijden al door en door bekend was bij NS, terwijl SLT nieuw materiaal is. Je vergelijk dus zeer volwassen materieel met materieel dat de kinderziektes wellicht nog niet helemaal ontgroeid is.

mvg,
Gert
Al de moderne treinen (ik zelf ben zeer regelmatig met draaistroom materieel onderweg) hebben zo af en toe dat ze helemaal in de war zijn, gewoon alles uit, 3 minuten wachten ( voor rokers een sigaretje roken) en dan in alle rust weer opbouwen. In een mat '64 zitten geen computers en zijn dus (bijna) niet kapot te krijgen. Al kijk je hoe lang dat SLT al rijdt inclusief de proefritten mag je aannemen dat de kinderziekten er al uit moeten zijn.