Doel:€250.00
Donaties:€125.00

Per saldo:€-125.00

Steun ons nu!

Laatst bijgewerkt
op 15-11-2018
Algemeen

De stichting

Recente berichten

Mijn eerste H0 modeltreinbaan in aanbouw door mass am see
Vandaag om 12:21:19
VERPLAATST: Een sein aansluiten op de remmodule en schakeldecoder - uitleg door Reinout van Rees
Vandaag om 12:19:46
Rommelig Roco NS 600 spuitwerk door Bartje81
Vandaag om 12:16:08
"Litter Bin" voor Brits spoor en Britse modelspoorprojecten door Hans van de Burgt
Vandaag om 12:15:35
Van Swarzach naar Swarzburg door Rondje_HO
Vandaag om 11:57:10
Landerbahn en Reichsbahn locomotieven. door Rondje_HO
Vandaag om 11:55:19
DE 64/6500 verbouwde varianten in model door Albert Bas
Vandaag om 11:55:11
Digitaal starten met beperkt elektrotechnische kennis - welk systeem? door Rondje_HO
Vandaag om 11:54:28
NS modelbaan Hoekdam H0 door Ronald Hofmeester
Vandaag om 11:42:39
Nieuwe dienstregeling NS: bijna alles hetzelfde en nieuwe sprinters door André82
Vandaag om 11:39:43
BMB 00-modulebaan, Algemeen. door St00mboy
Vandaag om 11:39:39
Raadplaatje door Wouter W
Vandaag om 11:12:15
LS NS fiets/bagage rijtuig D/Df van modeltreinexpress exclusief door Reinout van Rees
Vandaag om 11:04:56
Eerste serieuze ervaring met modelbouw - Fotodijkje in aanbouw door Frans Peeters
Vandaag om 11:04:21
Rookontwikkeling Suethe in Br 85 trix (22702) Digitaal door Timo
Vandaag om 10:49:58
Ovaalramer in messing. Schaal 0 door FritsT
Vandaag om 10:47:20
Verzendperikelen door Arnhem1976
Vandaag om 10:39:20
EifelBurgenBahn door Reinout van Rees
Vandaag om 10:30:24
Mass am See door mass am see
Vandaag om 10:07:02
Schwarzburg-Neuffen-Bahn door Falkenberg
Vandaag om 09:17:23
Roco 63122 front- en sluitseinen. door Timo
Vandaag om 08:51:11
Serre bergbaan, knutselproject van mijn zoon Jamie en mij door Patrick1975
Vandaag om 07:38:44
Mallnitzer Tauernbahnstrecke ÖBB N Spoor door Schachbrett
Vandaag om 06:20:11
NS 2801 van MK modelbouwstudio door RobBennis
15 november 2018, 23:27:27
Projekt 083-338 door jerrytrein
15 november 2018, 22:53:25
  

Auteur Topic: Plan V 965  (gelezen 11554 keer)

Remystoom

  • Offline Offline
  • Berichten: 1080
  • Het Winkeltje
Re:Plan V 965
« Reactie #15 Gepost op: 31 mei 2013, 00:12:02 »
http://www.nmld.nl/nl/object/2806
Zo ziet 'ie eruit,(plan V 876) niet slecht toch?
Van mij mogen er meer stellen bewaard worden!

Grtjes Remy
Vrijwilliger Veluwsche Stoomtrein Maatschappij. Favoriete Dampflok: Serie Br 52,52.80.81 enz,50.35-36,50 en 01.10

Remunj

  • Offline Offline
  • Berichten: 6072
Re:Plan V 965
« Reactie #16 Gepost op: 31 mei 2013, 08:44:19 »
En waarom?
beetje onzinnige opmerking.
Als er al een stel bewaard wordt is dat meer dan voldoende.
Wat denk je dat stallingsruimte kost en eventueel onderhoud als je er ook mee wilt rijden.
Prorail is echt geen filantropische instelling waar je zo een spoortje ter beschikking krijgt.
En loodsruimte is ook neit altijd voorhanden wil je een treinstel overdekt kunnen stallen om hem te beschermen tegen weersinvloeden.
Kan je beter gaan voor een ander type treinstel wat nog niet bewaard is/wordt.

Gr.
Eric
Gr.
Eric

Mispoes

  • Huiskat van BNLS en vriend van de Biljettencentrale
  • Offline Offline
  • Berichten: 8427
  • Wer fährt denn da noch Märklin...
Re:Plan V 965
« Reactie #17 Gepost op: 31 mei 2013, 08:59:32 »
En waarom?
beetje onzinnige opmerking.

Minder onzinnig dan een vraag stellen en het antwoord niet afwachten...
Sent from my schIldPad with BlaBlatalk

Niels B

  • Offline Offline
  • Berichten: 1536
    • Arnhem in de jaren ´80
Re:Plan V 965
« Reactie #18 Gepost op: 31 mei 2013, 09:04:00 »
 ;D

Remystoom

  • Offline Offline
  • Berichten: 1080
  • Het Winkeltje
Re:Plan V 965
« Reactie #19 Gepost op: 31 mei 2013, 16:56:34 »
Ik bedoel het alleen maar goed hoor! ;)
In mijn regio zag ik ze eerst elke dag.

Grtjes Remy
Vrijwilliger Veluwsche Stoomtrein Maatschappij. Favoriete Dampflok: Serie Br 52,52.80.81 enz,50.35-36,50 en 01.10

Emiel_nl

  • Offline Offline
  • Berichten: 586
Re:Plan V 965
« Reactie #20 Gepost op: 22 juni 2013, 18:53:30 »
Plan V rijdt van geen kanten, vergeleken met SLT.
Dat ligt er maar aan hoe je het bekijkt. In de 11 jaar dat ik nu met mat'64 rij, ben ik er nog nooit mee gestrand. Sinds ik SLT rij, (2010) heb ik al een stroomafnemer verspeeld (niet goed afgesteld), ben ik midden op de hoofdbaan tot stilstand gekomen zonder aanwijsbare reden en alleen een shutdown hielp nog en heb ik al heel wat ellende gehad met splitsen/combineren te Ut en Gdm met vertraging tot gevolg. SLT heeft niet voor niets de technische bijnaam WOW*.
Groetjes,
Emiel
* Windows Op Wielen

Gert1

  • Gast
Re:Plan V 965
« Reactie #21 Gepost op: 22 juni 2013, 19:07:20 »
Realiseer je dan wel dan mat '64 op het moment dat jij ermee begon te rijden al door en door bekend was bij NS, terwijl SLT nieuw materiaal is. Je vergelijk dus zeer volwassen materieel met materieel dat de kinderziektes wellicht nog niet helemaal ontgroeid is.

mvg,
Gert

André82

  • Offline Offline
  • Berichten: 732
Re:Plan V 965
« Reactie #22 Gepost op: 22 juni 2013, 20:29:51 »
Realiseer je dan wel dan mat '64 op het moment dat jij ermee begon te rijden al door en door bekend was bij NS, terwijl SLT nieuw materiaal is. Je vergelijk dus zeer volwassen materieel met materieel dat de kinderziektes wellicht nog niet helemaal ontgroeid is.

mvg,
Gert
Al de moderne treinen (ik zelf ben zeer regelmatig met draaistroom materieel onderweg) hebben zo af en toe dat ze helemaal in de war zijn, gewoon alles uit, 3 minuten wachten ( voor rokers een sigaretje roken) en dan in alle rust weer opbouwen. In een mat '64 zitten geen computers en zijn dus (bijna) niet kapot te krijgen. Al kijk je hoe lang dat SLT al rijdt inclusief de proefritten mag je aannemen dat de kinderziekten er al uit moeten zijn.