Google+
Doel:€250.00
Donaties:€53.20

Per saldo:€-196.80

Steun ons nu!

Laatst bijgewerkt
op 16-09-2018
Algemeen

De stichting

Recente berichten

Roco h0, NS 1200 door henk
Vandaag om 09:40:39
Welke (ESU?) decoder is dit? door 008200
Vandaag om 09:38:38
Fleischmann BR94 met rookgenerator door Gerke
Vandaag om 09:33:08
Roco 2018 (zonder Fleischmann) door Marco1044
Vandaag om 09:19:11
Interieur foto's 4de Klasse Staatsspoorstation door Hendrik Jan
Vandaag om 09:17:12
Oersik in schaal 1 door peterha
Vandaag om 09:02:42
Marklin V200 021 stopt ermee. door rbeek
Vandaag om 08:50:20
Nieuwe ruimte herbeginnen bouwen, maar wat? door Wim Hesselink
Vandaag om 08:31:35
M.s.v. De Percee bouwt aan nieuwe clubbaan door Erik Mijd
Vandaag om 08:31:23
Marktwerking ;) door Arjan6511
Vandaag om 08:23:07
25 jaar geleden door Sicco Dierdorp
Vandaag om 08:22:18
Projekt RET ZGT 4/6 801-850 en 6/6 701-750 in H0 door skiptram
Vandaag om 08:21:37
De spoorhaven van Zuidbarge. door mass am see
Vandaag om 08:17:37
Foto/Filmtopic Laurent door Trein-H0
Vandaag om 07:28:23
Den Bosch Onder Stoom 2018 - edit: 29 September 2018 - door Jamie
Vandaag om 07:25:20
Mijn eerste H0 modeltreinbaan in aanbouw door Patrick1975
Vandaag om 07:23:28
Binnenverlichting Piko 59326: welke? door hbbs
Vandaag om 01:20:08
Projekt 083-338 door jerrytrein
20 september 2018, 22:54:23
Mara Harbor door becasse
20 september 2018, 22:36:16
De 9e Grote Modelspoorexpo LEUVEN 13 en 14 OKTOBER 2018 door ingenium
20 september 2018, 22:31:45
ESU navigator, hoe interface en magneetartikelen aansluiten? door iarnrod
20 september 2018, 22:21:53
NS omBC290x van MK modelbouwstudios door Ivo tB
20 september 2018, 22:08:48
  

Auteur Topic: Plan V 965  (gelezen 10995 keer)

Remystoom

  • Offline Offline
  • Berichten: 1079
  • Het Winkeltje
Re:Plan V 965
« Reactie #15 Gepost op: 31 mei 2013, 00:12:02 »
http://www.nmld.nl/nl/object/2806
Zo ziet 'ie eruit,(plan V 876) niet slecht toch?
Van mij mogen er meer stellen bewaard worden!

Grtjes Remy
Vrijwilliger Veluwsche Stoomtrein Maatschappij. Favoriete Dampflok: Serie Br 52,52.80.81 enz,50.35-36,50 en 01.10

Remunj

  • Offline Offline
  • Berichten: 6051
Re:Plan V 965
« Reactie #16 Gepost op: 31 mei 2013, 08:44:19 »
En waarom?
beetje onzinnige opmerking.
Als er al een stel bewaard wordt is dat meer dan voldoende.
Wat denk je dat stallingsruimte kost en eventueel onderhoud als je er ook mee wilt rijden.
Prorail is echt geen filantropische instelling waar je zo een spoortje ter beschikking krijgt.
En loodsruimte is ook neit altijd voorhanden wil je een treinstel overdekt kunnen stallen om hem te beschermen tegen weersinvloeden.
Kan je beter gaan voor een ander type treinstel wat nog niet bewaard is/wordt.

Gr.
Eric
Gr.
Eric

Mispoes

  • Huiskat van BNLS en vriend van de Biljettencentrale
  • Offline Offline
  • Berichten: 8427
  • Wer fährt denn da noch Märklin...
Re:Plan V 965
« Reactie #17 Gepost op: 31 mei 2013, 08:59:32 »
En waarom?
beetje onzinnige opmerking.

Minder onzinnig dan een vraag stellen en het antwoord niet afwachten...
Sent from my schIldPad with BlaBlatalk

Niels B

  • Offline Offline
  • Berichten: 1527
    • Arnhem in de jaren ´80
Re:Plan V 965
« Reactie #18 Gepost op: 31 mei 2013, 09:04:00 »
 ;D

Remystoom

  • Offline Offline
  • Berichten: 1079
  • Het Winkeltje
Re:Plan V 965
« Reactie #19 Gepost op: 31 mei 2013, 16:56:34 »
Ik bedoel het alleen maar goed hoor! ;)
In mijn regio zag ik ze eerst elke dag.

Grtjes Remy
Vrijwilliger Veluwsche Stoomtrein Maatschappij. Favoriete Dampflok: Serie Br 52,52.80.81 enz,50.35-36,50 en 01.10

Emiel_nl

  • Offline Offline
  • Berichten: 586
Re:Plan V 965
« Reactie #20 Gepost op: 22 juni 2013, 18:53:30 »
Plan V rijdt van geen kanten, vergeleken met SLT.
Dat ligt er maar aan hoe je het bekijkt. In de 11 jaar dat ik nu met mat'64 rij, ben ik er nog nooit mee gestrand. Sinds ik SLT rij, (2010) heb ik al een stroomafnemer verspeeld (niet goed afgesteld), ben ik midden op de hoofdbaan tot stilstand gekomen zonder aanwijsbare reden en alleen een shutdown hielp nog en heb ik al heel wat ellende gehad met splitsen/combineren te Ut en Gdm met vertraging tot gevolg. SLT heeft niet voor niets de technische bijnaam WOW*.
Groetjes,
Emiel
* Windows Op Wielen

Gert1

  • Gast
Re:Plan V 965
« Reactie #21 Gepost op: 22 juni 2013, 19:07:20 »
Realiseer je dan wel dan mat '64 op het moment dat jij ermee begon te rijden al door en door bekend was bij NS, terwijl SLT nieuw materiaal is. Je vergelijk dus zeer volwassen materieel met materieel dat de kinderziektes wellicht nog niet helemaal ontgroeid is.

mvg,
Gert

André82

  • Offline Offline
  • Berichten: 721
Re:Plan V 965
« Reactie #22 Gepost op: 22 juni 2013, 20:29:51 »
Realiseer je dan wel dan mat '64 op het moment dat jij ermee begon te rijden al door en door bekend was bij NS, terwijl SLT nieuw materiaal is. Je vergelijk dus zeer volwassen materieel met materieel dat de kinderziektes wellicht nog niet helemaal ontgroeid is.

mvg,
Gert
Al de moderne treinen (ik zelf ben zeer regelmatig met draaistroom materieel onderweg) hebben zo af en toe dat ze helemaal in de war zijn, gewoon alles uit, 3 minuten wachten ( voor rokers een sigaretje roken) en dan in alle rust weer opbouwen. In een mat '64 zitten geen computers en zijn dus (bijna) niet kapot te krijgen. Al kijk je hoe lang dat SLT al rijdt inclusief de proefritten mag je aannemen dat de kinderziekten er al uit moeten zijn.