Ik heb even een iets netter tekeningetje geproduceerd. De sporen moet je wat breder denken als de lijn, de vrije profielruimte is per spoor in deze schaal ongeveer 10 centimeter:
Ok, die 40 cm is dus met opzet. Ik snap je uitdaging, maar blijf nog een beetje tegensputteren. De essentie van een 'micro' is dat 'ie klein is, niet noodzakelijkerwijs smal. Anyway, als jij niet bang bent dat die 40 cm straks gaat knellen in het creatieve proces, be my guest. Het is natuurlijk jouw feestje...
Dank mannen! Leuk Jeroen dat je ook hier bent
BN/GN territorium, dus dat kan. UP/BN werkten inderdaad samen in deze contreien, daar heb ik al wel meer foto's van gezien.
Verder staat er in het nummer van 1998 ook een plan waarbij je gebruik kunt maken van zowel UP en BN materieel, nu je toch al een beetje de aandacht en mogelijke locatie verlegd hebt. Het gaat hier om de Camas Prairie' s Second Subdivision. Locatie is Wahington/Idaho. Hoofdmoot van transport is toch wel graan en hout (lumber). Kun je wel enorme silo's voor bouwen. En houtzagerijen. Maar is qua transport niet bijzonder. En die enorme silo's hebben zoveel footprint nodig dat je voor rails geen ruimte meer hebt in jouw plan.
Maar goed, het ging mij er meer om om je van enige "food foor thought" (inspiratie) te voorzien.Zoals met jouw andere plannen zal ik ook dit weer volgen.