Is dat werkelijk zo? Want waarom moet bijv Google Streetview dan mensen en ook kentekenplaten maskeren? *Zo'n auto rijdt toch door openbare ruimte.(Ook al is dit offtopic)
Wat een hysterisch gedoe... Kom me niet aan met verhalen over machinisten die niet verder kunnen met hun leven omdat zo'n halve gare met een fototoestel ineens opduikt veel te dicht voor zijn trein. Gemiddeld moet ik iedere twee maanden op de oversteeksplaats rennen voor mijn leven omdat zo'n race-moeder in een lelijk klein autootje toch maar even dat rode verkeerslicht meepikt om op tijd bij haar werkgever te kunnen komen, ik kan daarna nog steeds gewoon mijn werk doen. Op de oneven maanden is het een maatpak in een Fordbusje Melkwegstelsel dat rijdt als een varken en vindt dat hij alleen voor overstekende voetgangers op de zebra hoeft te stoppen als die zebra wordt beveiligd door twee lepelaars in feloranje jassen. Natuurlijk schrik je je als treinpersoneel kapot als mensen domme dingen doen maar wat een overdreven reacties hier, het verbale (en soms zelfs fysieke) geweld tegen het personeel vind ik veel en veel erger, daar zou ik nu ziek van worden...Overigens heeft het korps machinisten van mij niets meer te vrezen: het grootbedrijf is voor mij dermate oninteressant geworden dat ik thans geen enkel railobject het nog waard vind om mij daarvoor buiten de gebaande paden te wagen...
hadden die mensen zich maar niet in de openbare ruimte moeten begeven. Je weet dat als je je in het openbaar vertoond het risico van een portret niet onaannemelijk is.
Het kerkhof ligt vol met mensen die goed uitkeken en wisten wat ze deden
Nu vergeet je gemakshalve even de machinisten die er een of meerdere onder hun trein hebben gehad,
@Henk, er zitten altijd haken en ogen aan