Het staat ook reuze interessant wanneer je zo reageert... Sommige machinisten kunnen het wél waarderen wanneer een fotograaf een hesje aanheeft, dit kwam in discussie's op DSO naar voren. Dat het dragen van een hesje je géén rechten geeft, zou vanzelfsprekend moeten zijn.Zelf draag ik geen hesjes, maar ga ik wel altijd zo staan dat ik geen schrikreactie's uitlok.Groetjes, Bart
Denk dat camaraploegen van de omroepen en aanverwante bedrijven wel een soort van permanewnte doorlopende vergunnung hebben.Wordt voor hun anders wel erg lastig werken als ze voor elk "akkefietje" een vergunning moeten aanvragen.
Hoezo niet bevoegd als iemand zich buiten het spoorterrein bevindt? Daar mogen mensen sowieso niet komen. De spoorwegen zijn echt niet bevoegd om te bepalen wat iemand in de openbare ruimte draagt.
Want hij is helemaal niet bevoegd om een geel hesje te dragen,..
De spoorwegen zijn echt niet bevoegd om te bepalen wat iemand in de openbare ruimte draagt.
Sommige machinisten kunnen het wél waarderen wanneer een fotograaf een hesje aanheeft, dit kwam in discussie's op DSO naar voren. Dat het dragen van een hesje je géén rechten geeft, zou vanzelfsprekend moeten zijn.Zelf draag ik geen hesjes, maar ga ik wel altijd zo staan dat ik geen schrikreactie's uitlok.Groetjes, Bart