Tegen beter weten in,stel ik hier de vraag toch maar op BNLS.Ik zit steeds meer na te denken om de baan die gemaakt gaat worden toch digitaal te gaan besturen.
de Roco / Fleischmann Multimaus. Die is op beurzen en bij sommige winkeliers los te krijgen tussen de 50 en 100 euro.
Naast de al eerder gegeven adviezen kun je ook eens op een donderdagavond op de Staart in Dordt gaan kijken en vragen wat er allemaal mogelijk is bij de modelspoor club aldaar. Je woont toch in Dordt? mvg,Kees-JanNB nee ik heb daar geen aandelen
ik ken de Multimaus niet maar lees dit in de handleiding: "Daar de multiMAUS met de ROCO versterkers 10764 en 10761 de CVs niet kan uitlezen wordtaltijd een fictieve waarde van de opgeroepen CV getoond. Voor het uitlezen moet u gebruik makenvan b.v. een PC met ROCOMOTION 10785 of apparaten van Lenz of Uihlenbrock."Is het niet kunnen uitlezen van CV's niet een (te) grote beperking van dit apparaat?Alles heeft zijn prijs maar kun je dan toch niet beter wat meer geld uitgeven voor een apparaat waarmee dit wel kan?
@ Reinier Z wat is dan het verschil tussen een "lichte" en een "zware" trafo,qua gebruiksgemak,voordeel enz enz
als ik dan wist waar ze te vinden zijn