Wat een achterlijk programma!!Niet te doen voor een "normaal" mens!"Gewoon" AI files bij/aan elkaar plakken dat lukt mij niet.Lagen maken, lukt mij ook niet, ook niet met de mooie voorbeeld die de dame op jijpijp geeft, zij heeft een gekleurd programma met De tools op een andere plek dan ze bij mij op het zwart/witte scherm zitten. Iemand die mij helpen wil/kan?De volgende cijfercombinaties heb ik nodig: No. 3309, No. 3425, No. 3473, No. 3482, No. 3483, No. 3525, No. 3539, No. 3543, No. 3544, No. 3552, No. 3553, No. 3674, No. 3912, No. 3915, No. 4095, No. 4110 en de No. 4141.Ik weet dat er wagens tussen zitten die van zich zelf al het juiste nummer hebben.Maar ik heb graag alle nummers even groot en met het zelfde eigen nagetekende/ontworpen font.Cijfers van 0 t/m 9 heb ik even als de "No.".(de computernummers is een volgende uitdaging).
Huidige status van rijtuig 4095.De omgebouwde 3625 van Rivarossi.Op tafel borden en bestek, en brandende lampjes.Heeft Leen, St00mboy voor mij een keer gescoord op een beurs in GB.Later heb ik er zelf gekocht bij het bedrijf in Australië, ook die kwamen via GB en dus met extra inklaringskosten bij mij binnen.Plan is om alle restauratie rijtuigen ermee uit te voeren.Zoveel zijn er inmiddels in huis.Verlichte tafels nog zonder reizigers.Nu nog een roze Edding ergens scoren, de lampjes hebben een roze kapje ipv geel. Zo wordt het een hele exclusieve trein, ook in model.(Kosten per gedekte tafel + lampje; schrik niet, € 7,50!). 119104
Waar kun je de schemerlampjes bestellen.Mooi voor in de dome car van Dinnertrain.mvg Henk
Ik lees dit nu pas maar is het nog gelukt? Met vriendelijke groet, Dennis